Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Kuzucuğum

Kuzucuğum
 

Hangi anne - baba - insan(lık) yavrusunun gözyaşına dayanabilir ki? :(


Kuzucuğum, sana bakınca bütün çiçekler bir anda savruldu haince ansızın esen fırtınada tozla bulut bir siyahlıkta kaldı, titredi yer gök ve bedenimle kendini yitirmiş yüreğim soldu…

O akşam gözüme uyku girmedi sonra bir diğer gün, diğer bir gün daha… Geçmek bilmeyen hezeyanları son bulmayacaktı bu dünyanın, sırıtan bir insan kalabalığı vardı karşında, o bebek gözlerinde ki haykırışı kimse anlamayacaktı… Tek tek döküldü incinmiş inciler yanağından… Sana nasıl kıydılar kuzucuğum… Dayanamıyorum ne olur bakma, itiraf edeyim ki bendeki inciler dayanmıyor o dudaklarında ki masum, küskün, “ben şekerimi istiyorum demesi gerekirken – annemi istiyorum diyen burukluğuna” dayanmıyor vicdanım, düşüncem, duygum…

Hangi sersemin icadıdır savaşmak, bir parça toprak için midir yada para denilen, güç denilen, iktidar denilen budalaların yaptığı onca yıkım… Bu bir katliam değil midir? Savunmasız körpecik yavruların annelerinden babalarından koparılması, nasıl bir insanlığın ürünüdür?

Hücrelerim nefes almayı reddediyor seni gördükçe, boğulacak gibiyim kuzucuğum, yanımda olsan sana sarılsam, bütün korkularını gözlerinden silebilsem… Okşasam, öpsem geçti, geçti sadece kötü bir rüyaydı diyebilsem, gerçekten olmamış olsa bu vahşet, tüm dünya kabus görmüş olsa… İçinden çıkamıyorum kuzucuğum sana verecek mantıklı bir açıklama bulamıyorum…

Tüm mantıksızlığıyla hareket eden, insanlıktan yoksun, geçmişi olmayan İsrail’i lanetliyorum… Kuzucuğum bir çare olmayacak bu senin için biliyorum ama elimden başka bir şey gelmiyor bunu da bilmeni istiyorum….

Kanıyorum gözlerindeki yaşlarla, sabrım tükeniyor, sızım artıyor, ne olur ağlama… Ağlayışın bana geçsin, senin yerine ben üzüleyim, ben dayanabilirim belki ama sen daha küçücük bir kuzucuksun, dayanamazsın biliyorum… Elleri kırılsın bebeğim sana kıyan bütün eller kırılsın yok olsun böyle bir millet, tarihin yüz karası bir millet olmaz olsun…

Asılı kalan her umudunun karşısında sana nasıl hesap verecek bu dünya, nasıl bir açıklama yapacak...? Utancını, insanlık ayıbını iki gün sonra nasıl hiç olmamış gibi sayacak? İsrail’in yaptığı sadece çocuk katliamı başka hiçbir açıklaması yok!

Artık burada hep kar yağıyor, dondurucu bir aymazlık sarıyor bütün insanlığı ki hiç kimse sesini çıkarmıyor… Çıkartsa ne işe yarar ki, konuşuyoruz da ne oluyor? Kuzucuğum hala ağlıyor…

Affet, unut olanları diyemiyorum, söz bir daha olmayacak diyemiyorum sana…. Sakın kendini suçlu görme, başına gelenler senin hatan değil bebeğim, bir avuç akılsızın, politik saçma sapan yapılan hesapların, yöneticilerin hırslarıdır dünyayı bu hale getiren, anlıyor musun… ? Bu dünya artık sana göre değil kuzucuğum, kirletti çoktan büyükler… Bakamıyorum yüzüne; kuzucuğum hala ağlıyor musun?

 
Toplam blog
: 26
: 797
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü 3. sınıf öğrencisiyim. İzmir-Konya aras..