Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '10

 
Kategori
Felsefe
 

La Dolce Vita Modundayım

La Dolce Vita Modundayım
 

Carla.... ...


La Dolce Vita Modundayım..

Bir kadeh doldurdum kendime.
Kristal cam içinde lâl rengi.
Işığa tuttuğumda göründü,
Aklımı başımdan alan hali…

Sormadan edemedim, yoksa sen miydin, Hayyam’ı eden deli?
Öyle ise dedim bir yudum.. bir yudum daha içeyim…
Keramet sendeyse, ben de Hayyam gibi diyeyim...

Ama, ne şans, gece soğuktu hem de yaz günü
Isıtmadı içimi bir türlü içtiğim üzüm suyu
Bir de karanlık, el ele vermez mi hüznümle?
İşte böyle, deli deli söyletmeye başlattı beni..

Gece karanlık… soğuk ve acımasız..
Bir ten ürpermekte, soğuksa duyarsız
Kuytu yerler geçit vermez sığınmaya
Duygular körelmekte, sevgiliyse umarsız…

Diye konuya girmeye başladım, ruhuma şavkı düşen karamsarlığımla..
Bıraksam kendimi, sanki diyeceklerimden ben de korkacakmışım gibi geldi bir an..
Sus dedim sus… Bulaştırma bu griliği duyana...
Sen görmüyorsan mutluluğu, diğerleri de görmüyor değil ya..
Sanki okuyanlar için canlara sezaymış gibi dediklerin..
Ya karartırsın ya da düşündürmeye çalışırsın..
Sanki alemin tam teşkilatlı şeytan üçgenisin..
Kıvıramayacaksın bu işi...
Enen iyisi bir göz at Hayyam'ın dediklerine…
Haydi seslen gelsin de, hepimiz kulak verelim söylediklerine

"Sevgili, şarap getir, kalk gelsin sözüm yerine
Bu gece kısmetimdir, o pembe ağzın yine
Tövbem, saçların gibi, perişan bir tövbedir
Uysun verdiğin şarap, yanağının rengine”

Ohhh be yaww neredeydin sen
Neredeyse telef edecektim kendimi...
En iyisi çabuk tutayım da elimi
Aklımdan kaçırmayayım söylediklerini...

 
Toplam blog
: 193
: 1045
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Bilecik doğumluyum. Emekli Eğitimciyim. Ankara'da ve yazları Kuşadası'nda yaşıyorum Günlük uğraşl..