Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Lades oyunu haram!

Geçen gün aç biilaç bir vaziyette eve gelirken yakınımızdaki kasaptan kömür ateşinde kızarmış piliç aldım.

Ertuğrul Ata evdeyse dışarıda onsuz yemek yemem. Ya çağırırım lokantaya beraber yeriz, ya da dürüm gibi şeyler yaptırır eve getiririm!

“Baba ölüyordum açlıktan! İyi ki geldin!”

“ Pişmiş tavuk aldım! Annen nerede? Hemen söyle, sofrayı kursun!”

Yemeğe başlarken Ertuğrul sordu.

“Baba tavuklarda bir kemik varmış. İddia oynanıyormuş onunla! Var mı bunda?”

“ Lades kemiği! Olması lazım!”

“Bak da oynayalım baba!”

Aradım, pilici lime lime ettim bulamadım!

“Oğlum bunda yok!”

“Martı mı aldın yanlışlıkla baba?”

“Martı da olsa olması lazım!”

Hanıma seslendim!

“Ya hanım gelsene! Lades kemiği tavuğun neresinde oluyordu? Bulamadık!”

Bizim evde bir şeyi bulamadık mı ona sorarız!

Arar tarar bulur!

Bu kez o da bulamadı!

Ertuğrul’a döndüm!

“ Boş ver ladesi! Nesine oynayacaktık? Diyelim ben kaybettim!”

“GTA- 5 istiyorum baba!”

“Ne o?”

“Oyun!”

“Abine söyle alsın! Beni ne uğraştırıyorsun?”

“Bulamadı!”

Aradım Selami’yi!

“Nereye baktın da bulamadın?”

“Neyi?”

“Ertuğrul senden GTA -5 mi nedir ondan istemiş!”

“Via Port’ta yoktu! Pendorya’ya bakacağım yarın!”

Ertuğrul da duydu konuştuklarımızı!

“Sen bak baba! Abim unutur!”

Zor bitirdim yemeği! Doğru Pendorya’ya!

Media Markt’ta yoktu.

“Abi ancak ikinci el bulabilirsin! Piyasada yok!” Dedi görevli.

Bir kat üstte D&R var! Ona da bir bakayım dedim!

Yoktu ama bugün (Salı) getirebileceklerini söylediler! Verdim siparişi eve geldim!

Şimdi o tavukta lades kemiği olsaydı ne değişecekti?

Ertuğrul aklında GTA -5 olduğu müddetçe beni aldatırdı!

Üstüne üstlük o kadar da günaha girecektik!

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..