Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '14

 
Kategori
Güncel
 

Lady Gaga; Gagaaa!....

Lady Gaga; Gagaaa!....
 

Renkliyim; bütün renklerimle güzelim.


Hoşşş bulduk!

Sevdim BEN İstanbul'u. İzmir, eğer istersen sana da BEN olarak gelirim; hele BANA sıkı hazırlandığınızı göreyim İstanbul gibi.

Nasılım?

Saçlarım bambaşka değil mi, duruşum, size bakışım, ruhlarınızı sarışım; mükemmelim değil mi, üstümde taşıdıklarımla, içimde.

Bu beni sizin için hazırladım.

Tamamen sizinim. Beni sevmeye şarkılarımla başlayabilirsiniz, sonra üstümde taşıdığım bütün renklerimle, içimde büyüyen alevle; sakına durmayın, BEN bitti! diyene kadar.

Ruhlarımızda tepinmek serbest!

Turuncuyu severim BENde, siyah aşığıyım, BENde; şöyle bir baktım İstanbul'a; aaaa, aynı BEN! Uykusuz gözlerle seyrediyorum İstanbul'u. Bütün şairlerinizin sesini duydum, şiirleriyle arındım. Şimdi yazıyorum yepyeni şarkılar için sözler, SİZ dolu.

Kendine bakıyorum, sonra size; yer değiştirmek isteyen Londra'ya gelsin.

Paris, o da olabilir veya Roma, hadi bir de araya rica üzerine İzmir'i dahil edelim. Şarkılarımdan ÇOK, çok daha benim değil mi böyle karşınızda. Şimdi, içinizden hanginiz, hangi şarkımla şaha kalktı hayatında, öne çıksın.

1. Not: Sahnemi merak ediyorum, o sahnenin içindeki BENi; bakalım BENde kime benzeyeceğim; DANS, dans ve dans!

2. Not: 

Lady Gaga derler bana;

azıcık şarkıları havada,

delici yaşayan ses;

ya, Gaga Lady: BEN.

Geniş sahneleri severim,

acayip gürültülü birliktelikleri,

güm güm gelirim bana;

aman be aman, Lady Gaga işte: BEN!

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..