Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Laklaklamak istiyorum!....

Laklaklamak istiyorum!....
 

Laklaka laklak!


Konuşamamak!?!

5 dk. bilemedin 10. dk. ne konuştuysak konuştuk, sonrası sus. Çok derin bir sus bu.

Sus sus zaman geçmiyor.

Susmak has konuşmaktır deme!

Ama öyledir. Pöh!...

Öyledir de biz şimdi başka bir şeyi aydınlatmaya çalışıyoruz. Ona sonra bakacağız.

Derinleşemiyoruz.

Konuşmak zaten yüzeyde kalmaktır. Derinleşildiğinde o başka bir şey olur.

O zaman ben o başka bir şeyin peşindeyim...

Yorulursun.

Boşuna bir çaba mı? diyorsun.

Ben hep uzun uzun susuyorum. Görüyorum.... Onlar ne güzel, uzun uzun laklaklıyorlar....Ben laklaklamak istiyorum!...

Hani derinlikti?

Derinlik miydi!?

1. Not: Sanıldığının tersidir, kadınlar daha iyi susarlar ve uzun uzun konuşurlar erkekler.

2. Not:

Benim
derinlik
merinlik aradığım yok!
vallaaaa...
derdim konuşmak;
ondan bundan,
hatta şundan;
bir saat,
iki saat
sıkılmadan
laklak,
he valla
laklak!...

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..