Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '13

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Laleler açmadan

Bir bahar daha

Yeşil çimene güneş düşü

Genç bir sevgili yüreğim

Eski günleri özledim

Bekliyorum seni

Göçmen kuşlarının

Dönmesini bekler gibi

Toprakta açacak

Bir leleyi beklemek gibi

Gel bekliyorum seni

Laleler açmadan gel

 

Ilık akşam serinliğinde

Dalmışım mehtaba yine

Ihlamur kokuları içinde

Bir yıldız kayıyor

Yüreğimde aşk var

Rüzgar adını üflüyor

Beklemişim yıllarca

Ta ki dönüp gelesin

Taze bir baharda

Laleler açmadan gel

 

Isınmış denizin suyu

Yosunlara takılı gözlerim

Bir deniz akşamında

Yine sensizim

Umutlar yeşersin yüreğimde

Biliyorum

Bakışını gözlerini

İpek saçlarını

Gel bekletme

Laleler açmadan gel

 

Bayram YANDIM

 

 
Toplam blog
: 70
: 147
Kayıt tarihi
: 19.09.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1964 yılında dünyaya geldim. Ailem iki yaşındayken Manisa, Kırka..