Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Lambanın cini

Lambanın cini
 

İnsan hayatta seçimlerini yaşar… Evet aynen böyle düşünüyorum. Bugün arkadaşımla sohbet etmek kendi seçimimdi. Onunla sıcak çikolata içmem de…
Bugün gülümsemem kendi seçimimdi hayattan zevk almam da.

Sabahleyin uyandığımda balkona çıkıp, ıhlamur ağacımın kokusunu duymayı seviyorum.

Balkonumdaki her çiçeğin yaprağına dokunmayı seviyorum.

Hala inatla açmaya devam eden Japon gülümü seviyorum. (Gerçi ne zaman açar bilmem ama..)

Ne kadar kızgın olsam da, öğrencilerimin çocuksu sevinçlerini gördüğümde sakinleşmeyi seviyorum.

Ayaklarımda topuklu ayakkabılar olsa da, onlarla can ya da voleybol oynamayı seviyorum.

Yeğenimle çimlere basmadan yürümeyi seviyorum (Bir gün sitedeki taş yolda, taş yola sığamayıp çime bastığımızda, yeğenim ”Teyze, çimlere bastığımızda canları acımaz mı?” dediğinde şaşırıp ondan özür diledim. Bundan sonra çimenlere basmadık ya canları acırsa?)

Hayatta kader diye bir şey var evet, bazen basireti bağlanır denir ya hiç bir şeyi engelleyemezsiniz…

Buna inanıyorum ama yine de hayattaki engellerde dahi, size özgü bir duruşunuz oluyor, işte bu sizin seçiminiz!

Eğer kolaysa mutluluk bir seçime bakıyorsa, seçelim gitsin?: )))

Mutluluğun sırrı, sadece dilemek!...

Sevgiler…

Yazan:Lambanın cini : P

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..