Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '09

 
Kategori
Güncel
 

Lanet olsun böyle açılıma

Lanet olsun böyle açılıma
 

Hain pusu!


08.12.2009

Lanet olsun böyle açılıma.

Kimse kusura bakmasın, içim yanıyor. Nasıl yanmasın sevgili okurlarım nasıl? Gitti yine 8 tane fidanımız. Daha iki gün önce Bingöl’de bir erimiz şehit olmuştu.

Bu sefer acı haber Tokat’tan geldi. Reşadiye ilçesinde jandarma ekiplerimize düzenlenen hain saldırıda yedi canımız gitti, üç erimiz ağır yaralı. Demokratik açılımmış ha! Barışmış ha!

Kaybettiğimiz aslanlarımızın tenleri henüz soğumamışken, Irak'taki Kandil Dağı ve Mahmur kampından Türkiye’ye gelen 34 PKK'lıdan 7 si, Şanlıurfa’nın Bozova ve Suruç ilçelerinde, neredeyse bayram sevinçleri içerisinde çiçeklerle karşılanıyorlar. Zılgıtlar ve zafer nidaları havayı dövüyor.

Hainler, askerlerimizi pusuya düşürüp dakikalarca taramışlar.

Batman’ın Beşiri ilçesinde de subay lojmanlarına PKK lı teröristler roketatarlarla saldırıda bulunmuşlar ve iki astsubayımız Allahtan hafif yaralarla bu saldırıyı atlatmışlar.

Öğretmen evi, postane, askeri lojmanlar derken iş nereye varacak acaba?

İstanbul’da otobüse atılan Molotof ile vücudunun büyük bir bölümü yanan genç kızımız bir aydır yaşam mücadelesi veriyordu. Evet, Serap kızımızı da kaybettik bugün. (Ailesine sabırlar dilerim.)

Hain pusular, yakıp yıkmalar polisimize saldırılar daha neler göreceğiz acaba?

Bunların yaptıkları resmen cinayettir, katliamdır.

Bunları değil affetmek, bana kalırsa ipte sallandırmak gerekir. Bunu ben içimden gelerek söylüyorum inanın. Ben ki, en küçük bir sineği bile öldüremeyen, canına kıyamayan ben, artık kafayı üşütüyorum sanırım.

Öteden beri barış sözüne karşıyım, yani terör örgütü ile barış mı olurmuş? Türkiye’yi parçalamak isteyenlerle iş birliği yaparcasına açılım mı olurmuş?

Bu iktidar açılım dedi, yüzüne gözüne bulaştırdı ve terörü tırmandırdı. Karşılık görmeyen bir iç savaş başlattı.

Demokrasiymiş, insan haklarıymış, yerin dibine batsın ikiside. Şehitlerimizin, yolda yürürken canlı bombalarla, Molotoflarla öldürülen masum insanlarımızın hakları yok mudur? Onların haklarını kim arayacak?

Kürt hakları diye tutturdular, göz göre, göre insan haklarını ihlal eder oldular. Çocukları saldılar ön saflara, birkaç banka dükkân yakıp yıkmayla akılları sıra gözdağı veriyorlar.

DTP liler ne diyorlar? Ya İmralı’daki bebek katili çıkarılacakmış, ya da olacaklardan sorumlu değillermiş.

Her gün fitili ateşleyici sözler söylüyorlar. Bu adamları, kadınları halen neden konuşturuyorlar? Devletin gücü yok sanırım ki susturamıyorlar. Yine söylüyorum ve soruyorum, yasalarda bu kadar boşluk mu var? Bu yapılanlara neden sessiz kalınıyor?

12 Eylül darbesinde bile böyle vatan hainliği olmamıştı.

Bence Türkiye’yi bu hale getiren iktidar, ya durumu düzeltmeli ya da toptan istifa etmelidir. Hainler cezasız kalmamalıdır.

Kusura bakmayın, çok üzgünüm, burada kesiyorum. Şehitlerimize Allahtan rahmetler dilerken, acılı ailelerine sabırlar diliyorum.

Bayrağını, vatanını seven herkesin başı sağ olsun.

“Bizler çok güçlüyüz, gerekirse bu vatan için hepimiz hazır askeriz.”

 
Toplam blog
: 375
: 801
Kayıt tarihi
: 30.04.08
 
 

İstanbul Kadıköy doğumluyum. Herhangi bir menfaat grubuna bağlanmadan, açık fikirli, dürüst, önya..