Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '08

 
Kategori
Mizah
 

Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine

Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine
 

Bu gün benim cinayet günümdü.

Evet yanlış anlamadınız, ben Adem ÇALIŞKAN bu gün bir cinayete imza atacaktım!

Valla ben istemedim, o beni zorladı.

Ancak içimde öyle bir insan sevgisi var ki anlatamam.

İşte o noktada lanet olsun içimdeki insan sevgisine dedim, Son anda bu fikrimden geri dönmek zorunda kaldım!

Efendim hafta sonu Büyükada’ya gittik ya, orada biraz gülmece yapalım dedik, sevgili Leyla da beni çingene kılığına soktu, daha doğrusu kapattı!

Çünkü bütün gece fetva verdim, hanımlar hepiniz oyunuzu PAK partiye verin, geleceğinizi karartayım, hepinizi kapatıp, 4 eşlilik sistemine adım atalım dedim.

Dedim de başıma çorap ördüm, al sana 4 eş, al sana kapatmak dediler beni kapattılar!

Bunu fırsat bilen bazı arkadaşlar, isminin baş harfi ilhami ARSLAN resimlerimi çekmiş bir de blog yazmış, şimdi ben onu öldürmeyim de kimi öldüreyim dedim, dedim de, sadece dediğimle kaldım!

Adamı dava edeceğim ama ucu yine bana dokunacak ondan da vazgeçtim, şimdi söyleyin bakalım İlhami ARSLAN’a nasıl bir ceza vereyim?

Yoksa bu ayki maaşını mı vermesem J

Ah anacım ah; neden bu kadar insan sevgisiyle büyüttün beni, ne güzel bu gün elimi kana bulayacaktım J

Arkadaşlar kafam rahat olursa Büyükada blog’larım gelecek!

Hepinizi çokça öptüm!

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..