Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

Lanet olsun

Lanet olsun
 

Bir patlayıcı kustun. Sokağı çoluk çocuk halkı hedef aldın. İki halk otobüsü parçalandı; bir de halk minibüsü... Çocukları vurdun halkı vurdun halk düşmanısın lanet olsun..(alıntı)

***

30 yıl önce yoktum... Ocağı sönmüş canından can gitmiş ızdıraplı yüreklerin lanetlediği illet terör... Yıllar geçti terör hala birilerinin canını yakmaya devam ederken büyüdüm herşeyi fark etmeye başlayarak.... Şimdi hatırı sayılır yaş aldım terör hala tüm acımasızlığıyla var. Baktım ki benim gazabım öfkem de dahil olmuş acı dolu yüreklere bir damla yaş da benden düşmüş akıp giden sellere.. Feda olsun bir damla yaşım keşke gidenler geri gelebilse..

***

Boyun eğmedik bugüne kadar bundan sonra da eğmeyiz elbet kimsenin bir şüphesi olmasın. Onlarca yıl ne kadar yol almışız bilmiyorum. Daha ne kadar masum yavrular mehmetler siviller ölecek bilmiyorum... Ama bildiğim  şeyler var elbet. Acılarla sağlamlaşmış kaya gibi yüreklerin aynı kararlılıkla seslendirdiği nidalar.. İçinde fırtınalar koparken bir evladım daha olsun feda olsun diyen analar... Başı dik gururlu gözyaşını içine süzdürüp vatan sağolsun diyebilecek metanette babalar eşler... Ne olduğunu anlamadan babalarına asker selamı çakan küçücük çocuklar... Bir başka kazandığımız yetenek de aynı istikrarla sürdürdüğümüz  "Kınama Becerimiz" hatta ona kınama kültürü desek hakkını tam vermiş oluruz. Zira daha kararlı bir girişimimiz olamamış bugüne kadar yada oldurulamamış!!

***

Şimdi bende daha gür sesle lanet ediyorum.

Lanet olsun vicdan taşımayan bedenleriyle soluklanıp masum canları solduranlara... Lanet olsun varlığıma, huzuruma, kardeşliğime  kurşun sıkanlara... Lanet olsun Vatanıma taşıma toprağıma göz koyanlara... Bu toprağın üstünde de altında da Lanet olsun....

 
Toplam blog
: 3
: 297
Kayıt tarihi
: 12.07.12
 
 

İzmir'de doğdu,büyüdü hala oralarda.Pratikte jeolog, ama kendi işini yapmıyor. ..