Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Lanetli bu dünya

Lanetli bu dünya
 

Beyaz sayfaları kirletmekle günaha mı giriyorum
Her kelimem lanetli gibi
Bırakıp gitmek istiyorum cümlelerimi arkamda
Bu sayfalar
Kim bu gerçeğin sahibi
Kim bu kalemi elinde tutan varlık
Doğru kabul ettiğim şeyleri aklımın karanlığına hapseden kim
Elimi günaha götüren şey
Şeytanın var olmasındaki sebep
Yaşayanlar
Ölüler
Lanetli bu dünya
Üstümüzdeki şey tanrının gölgesi
Anlatılacak o kadar çok şey varken sadece sevgiden bahsetmek
Nedir bu kadar önemli olmasındaki sebep
Ölüm varsa eğer
O herşeyin basladığı ansa
Neden ölüm
Doğmak bir lanet ise
Kalp atışı niye
Ensemde hissettiğim şey şeytanın ta kendisi
Nefesinin sıcaklığını hissedebiliyorum
O lanetin baş kahramanıyken neden bu kadar güçlü
Ben bir piyonsam
Bu nasıl adalet
Çek gölgeni üstümüzden
Duymak istiyorum kalbimin sesini
Madem bırakıp gidemiyorum
Şeytanın kalp atışlarıyla dans etmek istiyorum
Ayak seslerini duyduğumda korkuyu hissetmek istiyorum
İliklerimin erimesini istiyorum cehennem ateşinde
Gölgelerin çığlıklarını duyar gibiyim
O benim annem mi? Yoksa kuzenim mi?
Yanan derisinde günahın karaltısını görebiliyorum
Tırnaklarından akan da ne?
Siyah bir damla
Yaşamak istediğim bu değildi
Uçsuz ovaların yeşilliğinde kaybetmek isterdim kendimi
Uğruna şiirler yazılacak kadar guzel yerler görmek isterdim
Şimdi akan zamanın umursanmadığı bir yerdeyim
Şeytanın koynunda
Ateşli vücudunu tenimde hissederek sıramı bekliyorum
Sırtıma vurulan her kırbaç
Vücudumdan kopan her et parçası
Acımı biraz daha hafifletiyor
Dünyaya gelen insanların hepsi burdayken
Sen nerdesin
Zaman akmazken burda
Ne anlamı var vurulan kırbacın
Kopan parçaların, koynunda uyumanın şeytanın
Ben burdaysam
Sen yoksan
Zamanda yok.. 

 

 

ORTA OKULDA YAZDIĞIM BİR ŞİİRİ PAYLAŞMAK İSTEDİM. O KADAR UZUN ZAMAN OLMUŞ Kİ. ARTIK NE DÜŞÜNDÜYSEM BİLMİYORUM!! KORKTUM KENDİMDEN DUYGULARIMDAN.. SAYGILARIMLA

 

 
Toplam blog
: 19
: 359
Kayıt tarihi
: 03.04.09
 
 

1987 yılında Sakarya ' da doğdu. Asker evladı olması sebebiyle ülkenin bir çok semtinde ikamet etti...