Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Lastikçi

Lastikçi
 

Özne, yüklem, cümle, tümleç,
Apostrof üstten kesme,
Virgül altta kaldı, biraz da eğrice.
 
Sen koy de, ile, ve, veya, yahut, da yı,
İsmini de tamamlar, sıfatını da.
 
Gramer, imlâ evlâ,
Divanı Lügati Türk,
Farsça, Osmanlıca, Arapça,
Frenkçesi de ayrıca.
 
Öf be yoruldum,
Ne zormuş meğerse.
Bana göre değil bu iş,
Vazgeçtim yazmaktan,
Hele bir de şair olmaktan.
 
Üç beş kelimelik lehçenle,
Magazin Türkçenle,
Otur Kemâl oturduğun yerde.
İyisi mi, var git sen kendi yoluna.
 
Yahu oyalanma birader!
Şişir şu lastiği,
Geç kaldım zaten.
 
 
 
NOT: Yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu, yazının içeriği yazarına aittir. İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..