Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Laz işi!..

Laz işi!..
 

Ertuğrul Ata'nın arkasına saklanmayın boşuna Sayın Balcı!..


Her şey postama gelen tek satırlık mektupla başladı. Bir satır da olsa okuduklarıma inanamadım. Ben kaç gündür bekliyorum, gözlerim yollarda kaldı, neredeyse kargocu yanlış anlayıp onun yolunu gözlediğimi sanacak, tek satırlık: “Her mahalleden bir fıkra yazıp geleceğim. Sonra kitap ! Sonra sana postlarım” diyen mektup düştü posta adresime. Hem de bu Yıldız’lı* gecede. Bütün keyfim kaçtı.

Sayın Balci, bu mudur yani? Doğum günümde şiir yazdın diye bunu görmezden gelecek değilim. Üstelik o kadar engellemelerine rağmen, parmaklarımın, ay yanlış oldu bileğimin hakkıyla kazandığım kitaptan vazgeçemem. Karadeniz’e gideceksin de, her mahalleyi gezeceksin, fıkra derleyeceksin, yazacaksın, kitap olarak basılacak da bana gelecek!... Kaçıncı doğum günümü kutlarım kim bilir?..

Sayın Balci, yazdığınız son güncede “Beş yüzüncü yazımı yazmanın derin hazzı içindeyim. Bugünden itibaren bir aylık bir süre yazmaya niyetim yok. Ama yorumlar yazarım. Kafamda bazı planlar var onlara yoğunlaşacağım.” demenizin ne anlama geldiğini şimdi anladım. Kitabım bitmeden ve bana ulaşmadan bu sayfalara dönmekten sizi men ediyorum!

Ve eminim Ali’nin Gaziantep’ten gönderdiği baklavadan da yollamazsınız bana, bari Antep fıstığı yollayın Sayın Balci!..

Not: Herkesi eteğindeki taşları dökmeye çağırıyorum, hazır ortalıkta yokken “Yazın gari"

*”Kuzeyin oğlu” programında Volkan Konak Yıldız Tilbe’yi konukluyor”

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..