Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '09

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Lazer epilasyon hileleri

Lazer epilasyon hileleri
 

Sustum sustum bir yere kadar ayol. Yeter şu lazercilerden çektiğimiz. Aylardır lazerletiyorum kıllarımı, iki milim azalma yok yahu. Gerçi ben baştan şüphelenmiştim bu lazerci doktordan. Öyle dermatolog olmak, tıp fakültesi diplomalarını duvarlara asmakla dürüst olunmuyor tabi. Özellikle doktor olanlar güzellik uzmanlarına b.k atıyorlar ya “yok onlar doktor değil, sakın onlara gitmeyin, bize gelin” diye. Eeee? Size geldik de noldu? Anca süslü tıbbi sözcükler eşliğinde milyarları akıtmakla kaldık.

Burdan herkese duyuruyorum. Lazercilerin birçoğu bizi sömürüyor. Cihazları düşük dozda çalıştırıyorlar dolayısıyla kıllarımız devamlı çıkıyor, böylelikle 2-3 seansta hallolcak işimiz 10 seansa gelmemize rağmen hallolmuyor. Şikayet edince de “Ay makineden kaynaklanıyordur, ay ama sizin teniniz açık ondan uzun sürüyor, ay kıllarınızın rengi, ay epidermisinizdeki partiküller” diye uydurup duruyorlar. Aldıkları paralar da az buz değil hani.

Kime güvenceğimizi de şaşırdık. Geçenlerde de bir arkadaşım koltuk altlarını aldırmaya gitmiş, kızcağızı közlenmiş ateşte cayır cayır yakıp yollamışlar. Kız koltuk altları 2 hafta bantlı gezdi. E tabi o kadar yanmaya bir daha ne kıl kalır, ne mikrop.

Uzun lafın kısası sizlerden de bu lazerci furyası hakkında yorumlar bekliyorum.

 
Toplam blog
: 102
: 1607
Kayıt tarihi
: 26.08.08
 
 

1980 İzmir doğumluyum. Kendimi bildim bileli gözlem ve yorum yapmayı çok seviyorum. Genelde hayatı h..