Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '08

 
Kategori
Dostluk
 

Leblebi tozu dostlukları.

Leblebi tozu dostlukları.
 

Fotograf Marc Riboud.


Nisan 1996

-Günaydın... Hey kime diyorum! Aaa hadi Tunç kalkman gerekiyor. Ya hiç oralı oluyor mu, kime diyorum!
-Annecim ben bu gün okula gitmeyeceğim beden dersi var o da boş geçiyor.
-Ha haa çok komik adamım! Performansını artıracak yeni ve daha soğuk espriler bekliyorum senden. Hadi kalk!
-Yaa! ne var Serpil ne var ya!! Kalk kalk ne?
-İyi de bana ne trip yapıyorsun sen değil miydin beni mutlaka kaldır Funda gelecek diyen!
-Tamam demiş olabilirim ama şu an off konumundayım, izin verirsen son enerjimi yatağıma ulaşmak için harcıyacağım çünkü burda boynum tutuldu.!
-Bana yatağını vermek zorunda değildin.
-Sen misafirsin.
-Ya tamam seninle yani şu off konumunda ki halinle uğraşıcak değilim. Bana neee !! Sadece duş alabilir miyim diye sorucaktım.
-...
-Tunç kime diyorum?
-Of ne var Serpil!
-Duşşş...
-Ne! Bozuldu mu? Ben anlamam babam tamircidir. O yapar gelince...
-Sırtımı da keseler mi?
-Kim?
-Baban...
-Sanmıyorum.
-Duş bozulmadı Tunç.
-Bozulan ne o zaman?
-Benim.
-Kullanma kulavuzun var mı?
-Ukalalık yapma... Ben duş alabilir miyim?
-Ya Serpil duş al kahvaltı yap, hatta arkadaşlarını ara parti ver. Bizimkiler yok bir hafta rahat ol ve ne olur beni bırak uyuyayım.
-Bornoz?
-...
-Tunç bornoz?
-...
-Tunç kapının arkasında ki bornozu giyebilir miyim?
-Uykuma devam edebilir miyim?
-Peki kapı?
-Ah be abi ne kapısı, kapıda mı bozuldu?
-Kapı abi ya kapı çalarsaa
-...
-Eee adam oralı bile değil. Ben kapı falan açmam
-Neden?
-DUŞTA OLACAĞIM!!
-Bağırmak zorunda mısın?
-Tunç hatununu kapıda üzerimde bornozunla karşılamak sence de komik olmaz mı?
-Babamın bornozu olduğunu söylersin.
-İnanmıyorum ya sen!! Sen çok ama çok rahat bir adamsın.

...

-Tunç
-...
-TUNCAYYY
-Ne ne oluyor nerdeyim!
-Sakın ol evdesin uykudan uyandın.
-Off be ne oldu Serpil yine.. .Neee!
-Telefon...
-Eeee!
-Çalıyor.
-Eeee...
-Özür dilerim yok bir şey uykuna devam et ben de duşuma devam edeyim.
-...
-Tunç
-.. nee
-Kim arıyor merak etmiyor musun?
-Hayırr
-Ya acilseee?
-..ne acil se?
-Telefon
-...
-Sanırım kalkmayacaksınnn. İyi ben elimden geleni yaptım.

...

-Tunçç!!
-.. Offf ne var Serpil yine ne varr!
-Serpil tabi Serpill!!
-Funda... Bebeğim... Ben... Hoş geldin.
-Çabuk bana o kızın bornozunla evde dolaşmasının mantıklı bir açıklamasını yap.!!
-... Babamın bornozu
-Ah ben de ne aptalım neler düşünmüştüm. Ahh çok özür dilerim hayatım afedersin.
-Önemli değil.
-BANA BAK ŞU GÖZLERİNİ AÇAR MISIN!! DALGAMI GEÇİYORSUN BENİMLE!
-Hayatım kızın sırtını keselemedim ya... Niye bağırıyorsun?
-AAA BAK ayıp olmuştur kıza şimdi!!
-Bebeğim sakinleşir misin bunu konuşmuştuk kızcağız İstanbul'a gelince kalıyor işte bende. Yanı gelme mi diyim. İyi kızdır.
-Çok rahatsız Tunç çabuk kalk bu konu tekrar konuşulacak.
-...Tamam. Geliyorum.

...

-İnanmıyorum ya sen hala yatıyor musun?
-...
-Tunç valla inanamıyorum sana.
-Sen kimsin?
-Abi inanmıyorum sana. Dün barda çıtırların dikkatini çekiceğim diye elli şekle girdi ama şimdi evinde harika bir hatun var ama o uykusundan ödün vermiyor bile.
-İki
-Neee?
-İki
-Tunç söylermisin ne iki?
-Hatun... Üstelik birinin üzerinde sadece bornoz var.
-...
-Sence Funda'yı en çok ne kızdırır. Uyumam mı? Sen bornozum ve ben aynı odada yalnız olmamız mı?
-Ne yani o biz! Eee şey mi sanıyordun?
-Sanırım henüz değil. Ama düşünmeye başlamadan gitmelisin.
-İnanmıyorum yaa!! Sırf uyumak için sırff sen sırf... Rahatsız Tunç çok rahat adamsın.

...

-Sen ne uykucu adamsın be
-Sadece dalmışım. Ben... SEN NERDEN ÇIKTIN LAN!
-Şimdi bir şey derdim ama, neyse.
-Ya abi bir uyku uyutmadınız, ne var oğlum senin derdin ne?
-Lan... Yapma bu gün maçımız var sen hala yataktasın.
-Ne maçı oğlumm!
-Halı saha maçı...
-Ahmet maç saat onda!
-Dedim ya anca ayılırsın! Hadii kalk.
-Lan oğlum... Herkes bu gün kafayı mı yedi. Ya git evimden kim açtı oğlum sana kapıyı!
-Şu ee Emel mi neydi o açtı kapıyı...
-Emel Ankara'da. Serpil oo.
-O zaman bornozla dolaşan kimm?
-Bornoz mu?.. O kız hala bornozlamı dolaşıyor evde!
-Neden üzerinde sadece senin bornozun var?
-Babamın bornozu
-Tabi tabiii...
-..Ya oğlum hem sa na nee! Rahatsız mı oldun?
-Valla Sevinç'ler acayip bozuldu
-Sevinç'ler... Sevinçler mi geldi?
-Evet kahvaltı yapıyorlar.
-Yaa tamam defol. Defol Ahmet çık hayatımdan ben geliyorum bırazdan.
-İyiiii ama çabuk ol maçımız var.
-Abi hala maç diyor ya... Defol!

...

-İşte bu yaa işte budur olay.
-...
-Aaaa kanka hadi kalk!
-.. Emel..!?
-Emel yaa... Kanka ben geldim Ankara sıkıcıydı darladım bunaldım kaçtım geldim.
-Okul.
-Peki benim duygularım, yaşadığım yoğun stres ve kaybolan yıllarım gecenin karanlığındaki çığlıklarım, aşkımı süpüren çöpçüler...
-İyi abi aynen böle devam et.
-Ya kanka bişi olmazzz... Ben bir duş alabilir miyim?
-Emel evin altı bina ötede!
-Bak buna sevineceğini biliyordum evdekiler burda olduğumu bilmiyorlar eh sizinkilerde yokmuş bir hafta sendeyim. Sevindin di mi...
-Emel!
-Sevineceğini biliyordum. Ben içerdeyim kanka...
-Ah be abi...

...

-Hakan!
-Ne?
-Millet nerde?
-Ahmet maç için Turbişonu aldı gitti. Sevinç, Sinem denilen şu kızla Emel'i alıp alışverişe çıktılar. Funda ve benim hatun ve bornozlu kız da sinemaya gittiler. Sanırım sen ve ben terk edildik. Funda bir daha beni aramasın diye mesaj bıraktı sana, bizim hatun da aynısını dedi gerçi. Hakan da bir daha maçlara çağırmıyacakmış.
-Kahvaltı yaptın mı?
-Seni bekliyordum.
-Tost yapalım.
-Çizgi film bitsin de...
-Aaaa Tazmanya canavarı dimi bu!
-Evet...
-Oğlum bu taz harika bir şey.

...

-Tunç!
-Ne?
-Şimdi biz terkedildik di mi?
-Boş ver tazı seyret.
-Hadi kalk Şile'ye gidiyoruz.
-Taz?
-Deniz, kum, sahil...
-Taz!
-Kamp ateşi, gün batımı, yıldızlarla dolu gökyüzü, özgürlük...
-Taz!
-Aslına bakarsan Filiz'ler aradı
-...
-Bir haftadır ordalarmış bir hafta daha kalıcaklarmış Filiz Selma Aylin'lerr..
-eee
-Uykusuz geceler ki Aylin hala seni sorarmış.
-Tazin eski bölümleri sanırım bunlar...
-Yani...
-Hadi oğlum durduğumuz kabahat!

Ağustos 2008

-Alo
-Selam bab naber?
-Hakan tacizci teyze mi sen mi aradın?
-eee şey olabilir
-Üzgün olduğumu söyledin mi?
-Küfür edecek misin?
-Evet!
-şeyy çilli gitti demiş olabilirim
-...
-İçinden küfür mü ediyorsun?
-Hayır
-Ama küfür ediceğim demiştin.
-Ama etmiyorum.
-Opss! Neden?
-Film seyrediyorum ve sen dikkatimi dağıtıyorsun.
-Ne seyrediyorsun?
-Neşeli ayaklar...
-Penguenler!
-Evet.
-Harika bir animasyon film oğlum o.
-Hakan defol!
-Duu duu kapatma bir şey diyeceğim.
-...
-Kapattın mı?
-Hayır.
-Tunç bu hafta sonu önce Saroz körfezi sonra kelebekler vadisine gidiyoruz. Klupten çoğu kişi geliyor.
-eee...
-Uzun bacak da geliyor ve yine seni sordu.
-Hakan!
-nee...
-Kadınlara lakap takman hoş değil
-İyi de lakap takan sensiz !
-...
-eee
-Ne ee?
-Uzun bacak?
-...
-Hadi adamım evde oturup animasyon film seyrederek tatilini geçirmeyeceksin di mi? Düşünsene uzun bacak sen ve çift kişilik uyku tulumu.
-Lost'un tüm sezon dvd lerini aldım.
-Hadi ya!
-Ayrıca yirmiye yakın animasyon filmde aldım
-opss
-Western klasiklerinden oluşan kırk tanede dvd var.
-Aburcubur...
-Dolap full...
-İyi ben gelirken biraları alırım.
-Saroz, kelebekler?
-Sıcak, kamp, kamp ateşi muhabbetleri yorar şimdi. Başka bir şey istiyor musun?
-Leblebi tozu
-Ohaaa!!
-Sordun
- ve pişman oldum.Akşam görüşürüz
-Okey.

NOT: Hayat, kalbiniz kırıldığında yara bandıyla yapıştırmaya çalışan arkadaşlar yerine size leblebi tozu, büsküvi arası lokum, macum, kağıt helva, sade gazoz bulup getiren dostlara sahip olmaktır.

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..