Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Leblebi tozu

Leblebi tozu
 

Mavi badanalı okulumun bahçesinde
Dizlerimdeki çiziklerle
Oynardım topla iple
Karışırdı kahkahalarımız beyez tebeşirlere

Bazende giderdim suç işlercesine
Mahalle bakkalına kaçarak
Bir tek liramla alırdım
Köşesinden alaycı bakışlar atan
Bana yasaklanan leblebi tozunu

Sanki geçmişteki bir büyüyü bozarcasına
Dikkatlice elimde evirir çevirirdim
Sonra masaldaki prenses gibi atardım ağızıma
Yarışırdık arkadaşlarla en haylaz halimizle
Kimimiz ıslık çalmaya kimimiz konuşmaya çalışırdık
Leblebi tozu bulaşmış dudaklarla
Yenilirdik bir avuç tozdan oyuna

Gece rengi önlüklerimizde
Parıldayan yıldızlardı
Leblebi tozundan geri kalanlar

 
Toplam blog
: 22
: 691
Kayıt tarihi
: 07.02.09
 
 

1971 İstanbul doğumluyum (sinema-tv) eğitimi aldım.... Özel sektörden sonra... Son 10 yıldır(TRT)..