Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Lerzan Bacı'mı kandırmışlar

Lerzan Bacı'mı kandırmışlar
 

Lerzan Bacı çocuk programına başladı.


Lerzan Bacım artık çocuk programı yapıyor. Şaşırdım kaldım.
O seksi, ağzını bir büyük harf "O" şeklinde açarak konuşan, devamlı "bi dakka... bi şeeee... söööölücem..." diyen bacımız çocuklara ne söööölücek acaba?

Güzel bir şarkı ile açtı programını. Hani bir şarkısı vardı ya, "Yar dediğin arar, yaraları sarar..." diye.
Sabah akşam her kanalda dinlemekten gına gelmişti bize. İşte ona benzer bir şarkı...
İnşallah bu sefer sabah akşam değil sadece bir öğün yemeklerden sonra dinletirler de mide fesatına uğramayız. Şarkısının birkaç kıblesi şöyle:

"...Ben annemden böyle gördüm
Aşk dediğin yürek ister..."


Tam da çocukların dinleyip bir şeyler öğreneceği bir şarkı. Allah kabul etsin!

Şarkıdan sonra açıyor ağzını bacım yummuyor gözünü.

- Programın sonunda arayanlara ne veriyoruz? Karne hediyesi veriyoruz.
(Hem soruyor, hem cevaplıyor.)

- Şimdiiii… Türkiye’de çocukların çok sevdiği… Benim bayıldığım Atilla Taş geliyor… Hadi bakalım…
(Ama Atilla Taş gelince bayılmıyor bacımız. Demek ki çocuklara doğruyu söylemiyor.)

Onun şarkısı da çok eğitici. Tam çocuklar için. Küçük yaşta hayatı, aşkı, meşki öğrensin keratalar.

Hoş geldin hayatıma…
Sen olmasan ben ne yapardım?
İyi ki varsın, iyi ki aşkım…
Hoşgeldin beşgittin hayatıma…

Böyle devam ediyor şarkı. Çocuklar da dinliyorlar.

Lerzan Bacım misafirini ağırlıyor,

- Yeni albüm hayırlı uğurlu olsun!… Gerçi çıkalı beş ay olmuştu… Değil mi?

- Evet ama yeni bir şeyler yaptık vs.

Yeni albüm çıkalı beş ay olmuş ama bacım için eskimemiş. Öteki de kırılan potu tamir ediverdi. Yeni bir şeyler yapmışlar. Ne acaba? Valla ben bilmem. Bilen varsa yorum yazsın!

Çizgi film giriyor araya… Tom ve Jerry

Atilla Taş bir şarkı daha söylüyor, küçük çocuklar dans ediyorlar ama önceden çalışmamış bir grup.
Birbirleriyle uyum sağlamak diye bir şey yok. Öylesine kıpraşmalar, el kol hareketleri. Al sana dans!
Araya yine Tom ve Jerry çizgi filmi giriyor. Programın yarısı Tom ve Jerry.

Bacı bir ara yine coşuyor,

- Bütün çocuklara sesleniyorum. Programın sonunda bizi ararsanız, programın içinde neler olduğunu bilirseniz, karne hediyesi alacaksınız, diyor.

Bir çocuğa yöneliyor,

- Sen bi şey anons edecektin, söööle bakiim…

Çocuk biraz düşündükten sonra hatırlıyor,

- Atilla Taaaşşş…

Atilla Taş yine geliyor. Bacı soruyor,

- Atilla bi… şe… sööölüceeem.. Bi… dakkaaaa… Atilla sen nası bi çocuktun?... Dur senin mutlaka bi hikâyen var… Onu biraz sonra mutlaka anlat!...

Program bitinceye kadar Atilla Taş hikâye filân anlatmıyor. Öylesine söylemiş Lerzan Bacı. Program sonunda çocuklara karne hediyesi de yok. Bacım söz veriyor ama tutmuyor.

Atilla Taş şimdiye kadar hiç duymadığımız (!) bir çocuk şarkısı ile devam ediyor.

Ham çökelek…
Kahpe felek yaptı bana kelek…
Geli geliver ham çökelek…
Boğazına dursun ham çökelek…
Anneni inandır da…
Babanı kandır…
Geli geliver de…
Ham çökelek…

Vallahi helal olsun Lerzan Bacı! Tam bir çocuk programı olmuş.
Anlayana tabii. Ben anlamadım diye herkes de anlamayacak değil ya!

Birkaç güzel cümle ile bitiriyor bacım programı:

- Seni böyle aliim mi?... Hadi şimdi… tabureyi buraya alalım… Alkış kıyamet

- ...

Hadi alkışlar… Nerde mikrofon?

- ...

- Çok bi sürü alkış…

Lerzan Bacımı fena tongaya bastırmışlar. "Hadi artık programına son veriyoruz, herkes senden şikayetçi!" diyememişler her halde! Önce okullar tatil bahanesiyle yarısı çizgi filmden oluşan bir çocuk programıyla bacımızı sıkacaklar, sonra da kendisi anlaşmayı bozup gidecek. Ama bu bacı gitmez.

Bu sefer de çocuklarımızın ebeveynleri şikayet edercekler RTÜK'e, "Küçük çocukların ahlakı bozuluyor" diye.

Bacım gidici ama ne zaman? Bekleyeceğiz. Uzun sürmez belki de!

Sabrın sonu ile (Sevgili Baver'in sözü)

Mustafa Mumcu, 28 Ocak 2008 Saat: 15.10
 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..