Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '07

 
Kategori
Mizah
 

Lesson 1 : Fatih Terim...

Lesson 1 : Fatih Terim...
 

"Bir Türkiye gerçeğiyim" diye bağırıyor Fatih Terim. Yılda bir milyon avro kazanmak için sahip olmanız gereken yetenek : " hiç "

Futbol mu bilmiyorsun, bilir gibi yaparım!
Başarısız mısın? Düşmanları suçlarım!
Duyarsız mısın, duyarlı takılırım!
İşler kötü mi gidiyor? Eski günlerden bahsederim!
Başarısız mısın? Medyayla kavga ederim!
Kriz yönetemiyor musun? Daha büyük kriz çıkartırım! Bizzat kendin kriz olurum!
Saha içi otoriten mi yok? Bana en benzeyen kişiyi kaptan yaparım!
İngilizce mi konuşmak istedin? Robert De Niro'yu taklit ederim azıcık mimik olarak, ortaya da karışık bir şeyler yaparım! Kaç kişi İngilizce biliyor ki memlekette zaten :

Bizim için farketmez! Benim için...
Büyük oyunlar daha kolay, diğer oyunlardan...
Malesef...

Herzamanlar bizim kontolümüz var oyunların
Oyunların kontrölü altında...

Oyunlar boyunca bizim bazı büyük şanslarımız bazı okazyonlar... gibi şeyler...

ben ne yapabilirim... bazen yani...

fıtbıl (?) oynuyoruz,
fıtbıl (?) böyle bir şey...
bir şeyler oluyor... herşey birşeyler oluyor...

herhalükarda tabelada durumu gördük ve ikinci pozisyonda...

ve bir nokta daha...

popoya bakmak istemiyorum,
öne bakmak istiyorum...

umarım yarın benim takımlarım....

tarzan-ceyn
tarzan-ceyn
tarzan-ceyn

AAAaaaaaAAAAaaaAAAaaaa

***

Terim'in eşi Robert Koleji mezunu. Kızı Koç Lisesi sonrası Harvard'da okuyor. Rica ediyorum kendilerinden, hergün yarım saat pratik.

Ders 1 : Hello Fatih, how are you?

K.

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..