Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Levent Kırca'nın son mesajı

Levent Kırca'nın son mesajı
 

alıntıdır


Hayırlı haberler alacağımız, güzel bir hafta olsun demiştik oysa…

Bugünde güne tiyatro üstadı Levent Kırca’nın ölüm haberi ile başladık. Çocukluğumdan beri sanatına hayran olduğum, tiplemeleriyle güldüren, düşündüren tiyatro sanatçımızı kaybettik.

Yakınlarına ve sevenlerine baş sağlığı diliyorum.

Allah rahmet eylesin.

 

Levent Kırca’nın son mesajı;

“1974’te TRT ile girdim hayatınıza. O günden bu yana bayağı bir zamanınızı aldım. 41 yıl... Teşekkür ederim size, anılarınızda bana yer açtığınız için” cümleleriyle başlayan Kırca, mektubunda ‘iki kardeşin çorap için kavga etmesi, komşu çocuğu kardeşlerden birine saldırınca bitmesini’ anlatarak ülkede yaşanan sorunların bir sonu olacağını hatırlattı. ‘Güzellikler paylaştıkça değerlenir, kötüler çoğaldıkça kanıksanır’ diye devam eden Kırca, “İnsan olarak birbirimizi sahiplenmek, birleşebilmek için uzaylıların dünyayı istila etmesi mi gerekir?” diyerek kavganın bitmesi dileğini paylaştı. Kırca mektubunu, “Dik durun.. Adil olun, sabırlı olun. Daha iyi bir dünyada görüşmek ümidiyle. Atatürk’le kalın, cumhuriyetle kalın, hoşça kalın!!” diyerek bitirdi.

 

 

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..