Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '16

     
    Kategori
    Şiir
     

    Leyla'nın en kara tarafına mersiye

    Leyla'nın en kara tarafına mersiye
     

    Leyla’nın en kara tarafına mersiye

     

    Kara kıtanın en beyaz çocuğu benim

    Ben Mecnun’un dudağındaki tebessümüm

    Bana gelip Leyla’yı sorma

    O ilk cinayetim dahi değildi

     

    Sabahları ve öğleleri kumarda kaybeden benim

    Geceleri çaldıran ben…

    Annesinin sahur vakitlerini kirleten benim…

    Ben baştan başa İstanbul…

     

    Ellerimle vereceğim seni toprağa Leyla

    Katlanabilir miydik bir yaşamın ağırlığına beraberce bilemem

    Ama artık dün kadar hafifim

    Elveda Leyla…

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 25
    Kayıt tarihi
    : 25.06.15
     
     

    asıl mesleğim inşaat mühendisliği fakat şu anda bir özel şirkette başka bir sektörde çalışıyorum...