Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '12

 
Kategori
Deneme
 

Leyla ve Mecnun

Leyla ve Mecnun
 

Aslında hiç bir şey göründüğü gibi değil, ne Leyla'nın sözleri, ne de Leyla'nın gözleri.

"Hepsi beni kandırmak içindi!!!!!!!!"

"Sade mutsuzluk benimkisi, umutsuzluğa yolculuk, çünkü dedim ya ben, hiç bir şey olduğu gibi değil. Belki de öyle ki hayal olan herşey gerçek iken bizler belki de tümden hayaliz..."

Ben hayalsizler ülkesinden Mecnun, Leylasının peşinden giderken Mevlasını bulunca Leylasız kalan hayalsiz Mecnun. Evet belki doğru fakat ilahı aşk karın doyurmuyor. Nitekim ben fiziksel aşkı da arıyorum....

Ben Leyla, aşkın kadın tezahürüyüm ben. Bir canlandırma, ya da bir ışıltı, belki de bir yıldız! Gökyüzünü renklendiren bir ışın demetiyim, saçlarım hüzme şeklinde... Ben hiç bir zaman gerçek olmadım. Ben erkekleri kandırmak için kadın olarak yaratıldım. Beni güzel kılan ne beynim, ne de davranışlarım. Aksine yapraklarla kapattığım göğüslerim!

Ah gözüm kör olsaydı da o vücudu görmeseydim!

Kollarım kopsaydı da ellerimle dokunmasaydım!

Kahretsin ki erkeklik uzvum rahat durmuyor!

Bu bana ödül müydü yoksa ceza mıydı?

Ve şehvet benim size yarattığım bilmecenin asıl cevabı... Ne sen Mecnun, ne de sen Leyla, bu kurmacadan çıkamayacak kadar zayıf yaratıklarsınız. Sizi yıllardır aşkla kandırıyorum. Oysa herşey bir düzmece. Niye anlamıyorsunuz ki? Oysa Adem cennetten kovulacak kadar yasak elma yediğinde onu affedeceğimi sanmıştı! Nasıl affedebilirim ki? Oyunu kuran, düzeneği yaratan benim ki!

Aaaahhhh! Kafam ağrıyor!!! Takatsizim... Uzun arayışlarım sonucu bulduğum kadına inanamıyorum. Her şey bunun için miydi? Bu kadar eziyet sadece bir kadın için çekilemecek kadar fazla olmalıydı. Ve hayatımda bu uğurdaki kayboluşlarım, beni ben yapan gerçekler olarak bugün karşımdalar mı?

Ey erkek! Erk kadar kudretin varsa şayet, beni yere yatırır ve unutturursun bana yaşadığımız acıları. Öyle kudretli olmasın ki ben kendimi kendimden koparayım ve sadece senin için olmalıyım. Öyle abanmalısın ki üstüme ağırlığının altında tüm sırlarım ezilsin. Ve gerçek erkeksen eğer, senin sayende evrenin yaratılışına tanık olayım. Öyle karart ki gözlerimi yıldızlar uçuşsun her yerde ve bedenimin her bölgesinden dünyaya şelale şeklinde melodiler aksın. Ve erkeğimsin diyebileyim uzaya gururla! Ve bunlardan daha çok gururla kadınım demeliyim. Ve öyle sevişmeliyiz ki seninle ikimiz birden o anda yok olmalıyız. Ve bizim hikayemizi anlatmalılar: Leyla ve Mecnun!

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..