Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '07

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Leza-iz

Birazdan size Balıkesir’de bir lezzet durağından söz edeceğim. Yorgan esnafının sıkça yer aldığı eski dükkânları geçin. Ali Şuuri ilköğretim okulundan aşağı vurun kendinizi. Hemen sol kol üzerinde içerisinden enfes kokular yükselen çok katlı bir bina sizi kendine çeker. Girişi o kadar şirindir ki görmeniz lazım. Alt katın pencereleri demir parmaklıklarla kaplı, giriş kapısının solunda döner ve kebapların hazırlandığı bir tezgâh, üstü cam kaplı masalar, hepsi birbirini bütünler şekilde. Adımınızı kapıdan atar atmaz, güler yüzlü personeller sizi karşılar. Kendinizi evinizde hissedebilirsiniz. Burası bence Balıkesir’in lezzet mabetlerinden biridir. Üst katlara çıkmak için alt katın giriş karşısındaki duvarını boydan boya kaplayan havuzun yanındaki merdivenden yardım alabilirsiniz. Yemeğe çorba ile başlamanızı öneririm. Çok çeşitli ve nefis çorbalardan birini seçerken zorlanacağınızı şimdiden hatırlatayım. Çorbanın üstüne ne alacağınızı düşünürken bir yandanda hafifçe çalan müzik parçalarına kaptırın kendinizi. Kaptırın ki hem mideniz, hemde ruhunuz felekten bir gün çalsın. Servis mükemmel, temizlik güzel, çalışanlar güler yüzlü, fiyatlar makul. Tek olumsuzluk bazı masalarda gazete olması... Yemeğin üstüne çay içerken ben gazete okumayı severim. Birde sigara içenlere ayrı bir yer ayrılmamış. Bunlarda kusur sayılmaz. Ben bu mekâna geçer not verdim, sıra sizde...

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..