Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '11

 
Kategori
Güncel
 

Lezbiyen Annenin Davası

“Lezbiyen bir çifte sperm bağışlayan Avustralyalı adam, mahkeme kararıyla çocuğun doğum belgelerinden çıkartıldı. Adamın isminin yerine, bebeği doğuran kadının eski sevgilisinin ismi yazılacak.” 

http://www.ntvmsnbc.com/id/25242309/ 

Çok yanlışı bulunuz: 

Aktif / dominant eşcinsel – pasif / resesif eşcinsel durumu, bana hiç demokratik gelmiyor. 

Eşcinsel çiftler çocuk sahibi olarak, zıtcinsellerle aynı kefeye giriyorlar. Çocuk yapmak, bana gelecek açısından hiç mi hiç demokratik gelmiyor. Hele hele 70 yaşındaki Elton John’un bir bebek doğurtması bana doğrudan bebeğe yönelik haksızlık geliyor. Bunun aynını zıtcinsel Jean-Paul Belmondo da yapmıştı, o da bana aynı geliyor. 

Tek eşcinsel hala çocuk sahibi olamıyor galiba. Kadın olur da, erkek taşıyıcı anne bulursa, olur mu, nerede olur / olmaz, onu bilmiyorum. Hoşgörünün o seçeneğini tartışmaya henüz gelemediler hehalde. 

Avustralyalı sperm bağışlayıcısı karara itiraz etmiş. Sen verdin spermi, ötesini unut gitsin. Zaten birçok ülkede bağışlayıcının adı blinmiyor bile. 

Kadın ayrıldığı sevgilisinin adını yazdırmış. 

Kadın çocuğun babası yerine, ayrıldığı sevgilisinin adını yazdırmış. 

Bunları zıtcinseller yaptığında seksizm oluyor da, bu durumda nasıl olmuyor da oluyor? 

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..