Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '08

 
Kategori
Magazin
 

Lezbiyenim demiş; karşılığı 1 milyon dolar etmiş

Lezbiyenim demiş; karşılığı 1 milyon dolar etmiş
 

Amerikalı ünlü manken Lindsay Lohan lezbiyen olduğunu resmen açıklamış.

Bunun karşılığında OK dergisinden 1 milyon doları kapmış. Bu arada sevgilisi olan Samantha’nın hediye ettiği 13 bin EURO’luk nişan yüzüğünü de hiç çıkarmazmış.

Zaten ünlü manken 61.Cannes Film Festivali'nde kız arkadaşı Samantha Ronson'la öpüşürken paparazilere de yakalanmış.

Neyse konuyu bambaşka bir boyuta taşıyorum.

Şimdi bu lezbiyen ilişkiler insanlık tarihinde hep varmış. Hani Ayvalık karşısında duran Midilli adası var ya, aslında Yunanca adı Lesvos’dur. Eskiden lezbiyen ilişki yaşamak isteyen kadınlar, kızlar bu adaya gelirlermiş.

Lezbiyen ilişkiler yüzünden önümüzdeki yıllarda aileler arasında sanki biraz sorun ya da karmaşa çıkacakmış gibi geliyor ya, hadi bakalım.

Yıl 2050 olsun!

Şimdi bir kızınız var. Başka bir kıza lesbiyen ilişki formatında aşık olmuş ve isteme aşaması gelmiş.

Efendim. Oğlumuz ha pardon unuttum bak, kızımız, kızınızı beğenmiş ve hayatını birleştirip, bir ömür boyu aynı yastıkta kocamaya karar vermiş, bizce uygundur, siz ne dersiniz?

Tamam efendim! Kızımızı kızınıza verdim, gitti. Hayırlı olsun!

Hadi öp kızım, babayın elini!

İşte böyle bir manzara yaşanabilir mi?

Artık atasözleri değişimi uğrayacak ve ‘’bekar kız gözüyle kız alınmaz’’ diyecekler…

Demir tavında, kızımız çağında,

Kır ortamında, lezbiyen formatında,

Dillere destan düğün havasında. Bu deyiş müsveddesini de ben yazdım.

Sonra diyecekler ki, Lezbiyen dudağı öpmekle, lezbiyen olunmaz.

Neyse bu kadar özdeyiş yeter artık! Şaka bir yana, tüm dünyada yaygın bir ilişki türü haline geldiğini de hatırlatmadan geçemiyorum.

Saygılarımla.


Ömer Özdamar/10 Temmuz 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..