Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '18

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Lezzet mi Arıyorsunuz Bence Gidip Bir Tadın

Lezzet mi Arıyorsunuz Bence Gidip Bir Tadın
 

Merhabalar, daha önce de lezzet avcılığına soyunmuştum. Bu kez yolum Kadıköy'e düştü. Türkiye'hih en meşhur yiyeceklerinden biri olan dönerimiz büyümeye devam ediyor. Avrupa'da yeni bir akım yaratan Türk döneri kendi topraklarında da rekorlar kuruyor. Ben de bu büyük lezzeti yakından tatmak için Ağababa Ekpresse Döner Restoran'a uğradım. Kadıköy'de yeni bir şube açan Ağababa'nın bu lezzeti nasıl yakaladığını görmek istedim. Açılışa özel toplam 1 ton et dağıtan firma, 7'den 70'e herkesin akınına uğradı. Özellikle öğrencilerin büyük rağbet gösterdiği etkinlikler herkes bu tada aşık olmuş gibiydi. Ben de tatmak istedim ve Ağababa'ya uğradım. Güzel ve nezih bir mekanla karşılaşıyorsunuz önce, çalışanlar gayet güler yüzlü, hizmet hızlı üstelik otopark hizmeti de veriyorlar. 

Firma sahibi Himmet Polat'la ufak bir sohbet etme fırsatımda oldu. Neden bedava döner dağıttıklarını sordum. Polat, Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak'ın açıkladığı enflasyonla topyekün mücadele kapsamında böyle bir etkinlik yapmak istediklerini söyledi. Kendisini tebrik ettiğim Polat, bu tür etkinliklerinin devam edeceğini söyledi. Eğer Türk damak tadına uygun lezzetleri tatmak istiyorsanız Ağababa Ekpress Döner Restoran'a uğrarmalısınız. Kim bilir belki bilmediğiniz sürprizlerle de karşılaşırsınız. 

Ben gidip tatdım. Sıra sizde, umarım damağınız bu lezzete aşık olduktan sonra bu mekanın müdavimi olursunuz. Sanırım ben müdavimi oldum bile...

 
Toplam blog
: 37
: 287
Kayıt tarihi
: 04.05.10
 
 

'Dün kendime seni anlattım' adlı şiir kitabıyla 2008 yılında en iyi şiir kitabı dalında Türkiye 3..