Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '17

 
Kategori
Yeni Ürünler
Okunma Sayısı
538
 

LG V20 alınır mı??

LG V20 alınır mı??
 

Lg v20 alınır mı?


Gün geçmiyor ki yeni bir telefon çıkmasın ve gün geçmiyor ki çoğu insan bu telefonlara hücum etmesin! LG V20 isminde yeni bir telefon çıkardı ve bende sizin için bu telefon hakkında görüş belirtmek istedim. Telefonu satın almadım. Çünkü büyük telefon kullanmayı sevmiyorum. Önceden Iphone 6 Plus ım vardı ancak onu çoktaaan sattım ve artık Samsung Galaxy A3 kullanıyorum. (Onu da satabilirim yani kime ne arkadaş :D)

LG V20'nin Ekran boyutu

Şimdi bu LG V20 çıktıya abi. Bu telefon 5.7 inç boyutunda Bi de bu 5.7 inç furyası var. İnsan cebine tek hamleyle dolduran ve tablet ile telefon arası kalmış bir hegemonya. Büyük ekranlı telefonlar daha çok ergen özelliği taşıyan ve daha çok ergen özelliğini yitirmemiş insanların kullandığı telefon modleleridir. (BANA GÖRE TABİ :D)

[su_note]Normal bir birey telefon alırken 5.2 inç ekranı aşmamalıdır. Çaya çorbaya her yere sığar bu boyut ve aşağısındaki telefonlar. Elin boyutuna göre tek elle de kullanabilirsiniz. [/su_note]Adamlar bu telefonu bu kadar büyük yapmışlar bi de telefonun üstüne 2. bir ekran koymuşlar.

OOOO! O zaman kesin almaları lazım bu tüketim çılgınlarının. İkinci ekran bu ne demek!

Telefonun birinci ekranını ELLEDİĞİNİZ yetmiyo mu? İkinci ekranı elleyince ne olacak :D

Kısacası bana göre bu telefonun ekran boyutu GE-REK-SİZ!

LG V20'nin Bataryası

Cimri LGv20 5.7 lik bir telefon yapmış ve koya koya sadece 3200 Mah lık bir batarya koymuş. Alsınlar bu bataryayı ceplerine koysunlar. Dana gibi telefona bu kadarcık batarya yeter mi sizce? Bence YETMEZ!

Bu arada batarya değiştirilebiliyor. Bu bi nebze de olsun şerbet niyetine bir gelişme olmuş.

Tamam hızlı şarj desteği ve Qualcomm 3.0 özelliği var ancak en azından bir 4000 mah yapacaksın ki bir şeye benzesin.

Kısacası bu açıdan da bu telefonun batarya boyutu DÜŞÜK

LG V20'nin Kamerası

Saygılar abi :) Benden geçer not aldı!

Arka Kamera

16 megapixellik yeterli kamerası ve içine yerleştirdiği çok çoklu şeyler ile iyi bir kamera performansı sunuyor. Kısaca söylemek gerekirse şunlar var:

Coğrafi konum etiketleme
Çok Noktalı Otomatik Odaklama
Color Spectrum Sensor
Elle Odaklama
Geniş Açılı (75°)
Gülümseme yakalama
HDR
Hibrit Otomatik Odaklama (Hybrid Autofocus) (PDAF + CAF)
Lazer Otomatik Odaklama (Laser Auto Focus-LDAF)
Optik Görüntü Sabitleyici
Optik Görüntü Sabitleyici (OIS 2.0)
Otomatik odaklama
Panorama
Perde Hızı (Shutter Speed) Kontrolü
Phase Detect Auto-Focus (PDAF)
RAW Kayıt Yapabilme
Seri Çekim (Burst) Modu
Sesli komut
Tam Manuel Kontrol
Yüz tanıma
Zamanlayıcı
Ön Kamera (5 Megapixel)

Geniş Açılı
Gesture Shot
Gülümseme Algılama
Panorama Özçekim
Sanal Flaş
Yüz Algılama
83 Derece Açılı
120 Derece Açılı (Panorama Özçekim)
Şu bilgiyi belki tweetleyebilirsiniz.

[ctt template="1" link="cd2R5" via="bentasdemir" ]İnsan gözü 576 megapixeldir. LG v20 ise sadece 16 megapixeldir :)[/ctt]

Lg V20'nin Donanımı

Snapdragon 820 ile gelen bu telefon, kullanıcıları için ısınma sorunları oluşturabilir. Hele bir de büyük ekran olduğu için güçlü uygulamaları sürekli kullandığınızda eliniz IZGARA'ya dönecektir :D (He he he)

2.2 lik CPU frekansı 4 çekirdek destekliyor ve 1.6 lık yardımcı destek işlemci var. Telefon akıyor ancak batarya ve ısınma sorunu kesin sıkıntı oluşturacaktır.

Unutmadan bu telefonun dahili depolaması 64 gb ve anlamsız bir şekilde 2 terabyte a kadar benzinlikten kurşunsuz hafıza kartı yükletebiliyorsunuz :)

Hele ki Snapdragon 835 gelirken 820 lik bir telefon almak ve bu telefona 2500-3000 arası bir para vermek son derece gereksiz.

Kısacası donanım tamam anlık hevesinizin kurbanı olmayın. Nefsinize hakim olun! :)

LG v20 için Diğer Detaylar

Suya ve toza dayanıklı olmadığı için kocaman bir eksi
174 gram ağırlığı ile düşük düzeyde bir artı verilebilir
Parmak izi okuyucu arkada olduğu için eksi
Nougat 7.0 alacak bu birader, o yüzden artı (almaması anlamsız olurdu)
LG V20 için Son sözler

Buraya kadar önemli detaylardan bahsettim. Eksik konular olabilir. Fikirlerime katılan ve katılmayan herkes için Demokrasinin kapıları sonuna kadar açık. Kendinize iyi bakın!

Kaynak :http:// http://mtasdemir.com/lg-v20-alinir-mi/

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 3
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 479
Kayıt tarihi
: 06.05.14
 
 

Sakarya Üniversitesi Sosyoloji Bölümü'nü tamamladıktan sonra web çalışmalarına ağırlık verdim. Ül..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster