Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Liberale tarih dersleri -1-

Liberale tarih dersleri -1-
 

serkisof saati!


Resmi tarih yalanlarıyla bugüne kadar uyutulmuşuz arkadaşlar!

Ben yeni uyandım!

Bakın işlerin aslı neymiş meğer!

Mustafa Kemal’e Kemal ismini verme olayı aslında Ali Kemal’e ait bir hatıra! İngilizce hocası Elizabet Hanım birgün sınıfta küçük Ali’yi yanına çağırır.

“Ali, buradaki arkadaşlarından çok farklısın sen! Sende yurdumun kokusu var! Seni onlardan ayırmak lazım. Bundan sonra Ali Kemal olsun senin ismin evladım!” Demiştir.

Padişah Mustafa Kemal’i yanına çağırır.

“Mustafa duyduğuma göre romatizmaların azmış. Göndereyim seni Anadoluya! Git tedavini yap! İstanbulun rutubetli havasından da uzaklaşmış olursun!”

Saatini de vermiş!

“Bakar bakar beni hatırlarsın Mustafa!” Demiş.

Mustafa Kemal ilkönce Samsun üzerinden Havza kaplıcalarına gitmiş. Sonra Erzurum Ilıca kaplıcalarına sonra Sivas ve en son Ankara Kızılcahamam kaplıcaları!

Öyle Dumlupınar Kocatepe falan hepsi hikaye! Hep kaplıca memleketleri bunlar! Kütahya ve Afyon illerine bağlı!

En son da Yalova kaplıcaları!

Anlıyorsunuz değil mi?

Yalnız saat iki günde bozulmuş haberiniz olsun!

Serkisof değilmiş!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..