Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '18

 
Kategori
Sinema
 

Life İs Beautiful (Hayat Güzeldir) Filmi İncelemesi

Life İs Beautiful (Hayat Güzeldir) Filmi İncelemesi
 

Bu yazımda  son izlediğim film Roberto Benigni'nin yönetmenliğini ve aynı zamanda oyunculuğunu üstlendiği mükemmel bir yapımdır. Film de bir baba oğlunu Yahudi toplama kampında olanları oğluna bütün bunların oyun olduğunu oğluna anlatmaya çalışır. Babanın tek amacı oğlunun mutlu olmasını sağlamaktır. Çekmiş olduğu sıkıntıların hiçbirisini çocuğuna yansıtmaz.

İzlemeyenlere filmimizi tavsiye ediyorum. Mutlu bir aile potresi filmde mükemmel bir şekilde yansıtılmıştır. Film eğlenceli bir o kadar da duygusal bir filmdir. Filmimizle alakalı yorumlarınızı da merak ediyorum. Film sever takipçilerimiz yorumlarını esirgemezler diye düşünüyorum.

Roberto Remigio Benigni, Oscar ödüllü İtalyan sinema ve dizi oyuncusu, yazar ve sinema yönetmeni. 

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...