Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '09

 
Kategori
Müzik
 

Limon çiçekleri

Limon çiçekleri
 

:) Mis gibi ...(resim netten)


Sizleri öncelikle şarkıyla baş başa bırakıyorum. Sonra görüşelim lütfen :)

www.muzikdinlex.com/1831/Mustafa-Ceceli-Limon-cicekleri-2009

Harika demi

Evet evet içinize benim ki gibi bir heyecan bir dans etme bir ritim tutturma hali :) oluşuyor.

Biliyorum çünkü aynı şeyleri yaşıyoruz.

Şarkıyı radyodan dinledim bir kaç kez... Hafızam çok kuvvetli olmadığından dinledikten sonra ofiste yada evde internet üzerinden dinlemem olası olmuyordu... Biraz önce öğle tatilinde internetten google ''limon çiceği'' yazdığımda baktım ki sevdiğim şarkı ile ilgili bir sürü klipler yayınlanmış :) meğerse ben çok geri kalmışım...

Şarkının ritmi de sözleri de çok güzel.

Benim arabda dinlerken ellerim kollarım durmazsızın hareket halinde bir sağa bir sola sallanıp duruyorum....Şuan işyerindeyim ve dinlerken dans etmek olası değil :) çünkü değil müzik dinlemek gülümsemek ve gülmek bile yasak burda :))

Sözler sanırım yabancı bir müzikte çeviri yapılmış ama söyleyen kişiye çok uyum sağlamış.... Pırıl pırıl bir yüzü var :) çok sevimli.... müzik söyleyeni ile öyle bütünleşmiş...

Neyse sözüm bu kadar

Şarkı güzel ve bu haftanın güzel ve ritimli ve mis gibi limon kokusu ile geçmesini dileyerek Şarkının sözleri ile baş başa bırakıyorum.

LİMON ÇİÇEKLERİ

Uzakta çok uzakta güneyde

Yazları sıcacık ve aşık
Kışları soğuk ve sensiz
Bir şehir ve ben üşüyoruz

Bir uğrasan diyoruz
İklimi getirsen
Bereketini bolluğunu
Örtsen üzerimize

Havalansa zil çalan eteklerim
Otursa gözlerine gözbebeklerim
Öpsem sevsem çiçek balını
Günahı boynuma seni koynuma alsam
Hem zehrim hem şehrim ol çiçeklerim olsan
Ben görmedim böyle ağlarım çalımı

Yarabbi duy duyur sesimi
Anlamıyor çaresizliğimi
Yarabbi yetiş yarabii.

Yarabbi duy duyur sesimi
Anlamıyor kimsesizliğimi
Yarabbi yetiş yarabii.


Albüm: Limon Çiçekleri, Single Albüm, 2009
Söz: (Orijinali Arapça) Sermiyan Midyat

***

İyi haftalar.

Sevgilerimle

Gelincik

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..