Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '15

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Limon suyu, sarımsak, çörekotu, keten tohumu…

Limon suyu, sarımsak, çörekotu, keten tohumu…
 

www.aliozdemir.net


Son 5 yılda sağlıklı yaşam üzerine yazılmış 20 kadar kitabı altını çize çize okudum.

Okuduklarımdan öğrendiklerimi uygulamaya gayret ettim. 5 yılın sonunda elde ettiğim sonuçları sizlerle paylaşmak istedim.

Limonlu su içiyorum. Bunun çok şifasını gördüm. Her öğün yeşillik (sebzeler) yiyorum. Yorulmak nedir bilmiyorum.

Beslenirken düzenli olarak elma sirkesi, sumak, limon, maydanoz, sarımsak, soğan, mercimek, bulgur, kırmızı biber, kara biber, kekik, ıhlamur, kuşburnu, keçi boynuzu, leblebi, tuzsuz fıstık, ceviz, keten tohumu, çörek otu, sızma zeytin yağı, tereyağı, yoğurt, ayran, kuru fasulye, balık, hindi eti, yulaf, beyaz peynir, brokoli, lahana, şalgam, turp, pırasa, ıspanak, marul, tere, elma, muz, kivi, portakal, mandalina, çilek, erik, kayısı, incir, badem, fındık, armut, alıç sirkesi, biber, salatalık gibi kolay bulunan, çok pahalı olmayan ürünleri tüketiyorum.

5 yıldır hiç pastaneye girmedim. Buralarda satılan ürünleri terk kettim.

Haftada 2-3 kez 30-60 dakika yürüyorum. Günde 7-8 saat uyuyorum. TV’yi 2 saatten fazla izlemiyorum. Uzun süre oturmuyorum.

İzlediğim yol sayesinde tansiyon, şeker, kolesterol, nabız değerlerim normale döndü. Yaşım 47. Hiç ilaç kullanmıyorum.

Canan Karatay, Osman Müftüoğlu, Yavuz Dizdar, Kenan Demirkol, Ahmet Rasim Küçükusta, Ümit Aktaş gibi uzmanların önerilerinin makul olduğunu görüyorum.       

Ot, çöp dolandırıcılarının önerilerine kanmayınız. Sadece bir otu kullanarak sağlıklı olunmaz. 24 saatin planlı, özenli olması şarttır.

Ali Özdemir

www.aliozdemir.net

0505 220 83 85

erdemyayinevi@yandex.com

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..