Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '13

 
Kategori
Müzik
 

Linkin Park - Castle of Glass Şarkısı

Linkin Park - Castle of Glass Şarkısı
 

Şarkı klibi, prizma ve tek göz gibi ilimünati mesajlarını bir çok klip gibi ihmal etmemiş..


Yabancı şarkıların sosyal içerik taşıyan mesaj veren eserlerini hep sevdim. Linkin Park böyle bir eser yaptı. Bu eserin videosuda muhteşem. Babasının ölüm haberini alan şehit bir çocuğun hissettiklerini aktaranbilen güzel bir sanat eseri olmuş. Şarkının sözlerinin sonunda Britanyanın ünlü devlet adamı Churchill in sözüyle bitirilmiş klip. Klip elbette küresel güç olan ve kapitalizm, siyonizm ve medyanın sanatla birleşmesini yansıtmakta. Bunu hangi popüler sanatçı yapmıyorki zaten?

Şarkının geneline baktığımızda babası ölen bir çocuğun kendisinin de asker olmak ve babası gibi şeref onur haysiyet özgürlük için can vermek isteyebileceğini düşünebiliriz. Elbette burada demokrasi insan hak ve özgürlükleri için öldüklerini düşünmekte bu insanlar. Oysa Saddam Hüseyin'i, Usame Bin Laden gibi batıyla işbiriliği yapan ve dünyayı kana bulamak ve silah satmak için çabalayan ABD Cumhuriyetçilerinin fesatlıklarını bu klipleri izleyen gençler asla göremezler.

Bunu görmeleri için okumaları ve düşünmeleri gerekecek ama bunu şimdiki  gençler ne kadar yapabilmekteki. Gençler internet kafelerinde sanal savaştan kafasını kaldıramıyor. İlerde Batı'nın silahlarıyla birbirlerinin kafasını mezhepçilik, ırkçılık için koparmaya hazırlanıyorlar.

Şu an bu yazıyı Ankara'da bir internet kafeden yazarken çok zorluk çekmekteyim zira klavyenin A S F W E R C harfleri internet kafadeki oyunların yüzünden tamemen silinmiş durumda. Allahtan ben orada bulunan harfleri el alışkanlığı ile tahmin etmekteyim.

Peki gençler benim siyasal olarak ön görülerimi tahmin edebilecek durumda mı? Hayır.

Neyse klibe dönelim;

Şarkının klibi linkte, lütfen izleyiniz. 

http://www.youtube.com/watch?v=ScNNfyq3d_w

Take me down to the riverbend.
Beni nehrin kıvrımına götür.

Take me down to the fighting end.
Beni kavganın bittiği yere götür.

Wash the poison from off my skin.
Üzerimdeki derimdeki  zehri yıka.

Show me how to be whole again.
Tekrar nasıl tüm olacağımı göster.

Fly me up on a silver wing.
Gümüş bir kanatla uçur beni.

Past the black where the sirens sing.
Sirenlerin çaldığı geçmişi bırak.

Warm me up in the nova's glow.
Nova yıldızının parıltısında ısıt beni.

And drop me down to the drain below.
ve beni yağmur borusundan aşağı düşür.

Cause I'm only a crack in this Castle of Glass.
Çünkü ben bu cam kaledeki bir çatlagım sadece .

Hardly anything left for you to see.
Senin görmen için nerdeyse hicbirşey yok.

For you to see. Senin görmen için.

Bring me home in a blinding dream.
Kör eden bir rüyada beni evime götür.

Through the secrets that I have seen.
Gördüğüm sırların içinden geçip.

Wash the sorrow from off my skin
Üzüntüyü yıka derimden.

and show me how to be whole again.
Bana nasıl tekrar tüm olacağımı göster.

Cause I'm only a crack in this Castle of Glass.
Çünkü ben bu cam kaledeki bir çatlagım sadece.

Hardly anything left for you to see.
Senin görmen için nerdeyse hicbirşey yok.

For you to see.
Senin görmen için..

Cause I'm only a crack in this Castle of Glass.
Çünkü ben bu cam kaledeki bir çatlagım.

Hardly anything left for you to see.
Senin görmen için nerdeyse hicbirşey yok.

For you to see.
Senin görmen için..

 

 
 
Toplam blog
: 722
: 3755
Kayıt tarihi
: 23.01.09
 
 

A.Ü İktisat Fakültesi mezunuyum, daha önce Kazakistan ve Hollanda'da eğitmenlik ve tercümanlık iş..