Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Lisan bilmez Geceler

Lisan bilmez Geceler
 

Lisan Bilmez Geceler


Sudan selin olunca cana akışım yaman
Düşmüşsem harı aşka yâri silmez heceler
Çağlayanı bulunca cana akışım yaman
Doldur saki içeyim lisan bilmez geceler.

Bir sefanın raksında özlemi sana kattım
Sanki gündüz torbada, güneşi hara attım
Saks mavinin aksında ruhumu aya sattım
Doldur saki içeyim lisan bilmez geceler.

Rüyalarda kıstırıp, sorduğum soru derin
Cevabını veripte yorduğum soru derin
Hemfikir olamadık kurduğum soru derin
Doldur saki içeyim lisan bilmez geceler.

Ah bir tırtıl olup da yaprak yaprak gezseydin
Dur durak bilmiyorsan, n’olur beni süzseydin
Benli taraf pek nazlı, birde dudak büzseydin
Doldur saki içeyim lisan bilmez geceler.

Hangi tonmuş bu rengin? Başkasına ermesin!
Sarmaşığı söküpte yediveren dermesin
Göze direk dikilip aşiyana sermesin
Doldur saki içeyim lisan bilmez geceler.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..