Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '19

 
Kategori
Eğitim
 

Lise Düzeyinde EKPSS Kursu

Cumartesi yoğun bir gün geçirdik. Tüm bastonları dağıttık. O gün EKPSS kursu açılışını yaptık. Ama öğrenciler sadece iki kişi geldiler. Biz de rehberlik dersi kariyer planları üzerine görüştük.

Anladığım kadarıyla geleceklerini söyleyenler gelmeyecek. Üç gönüllü hocamız var. İşin sıkıntılı tarafı haftaya onlar gelecek diye üniversite öğrencileri gelecek ve onlara test okuyacaklardı.

Neyse ben b ve c planlarıyla işi çözebilirim. Gönüllü bulmak kolay değil. Üniversiteye ve EKPSS sınavına hazırlananlar guruba dâhil olabilir. Bana iki gün içinde bilgi verilirse yol haritamı belirlemiş olurum. Çünkü cumartesi günü okuma etkinliği yapmak zorundayım. Üniversiteden izinler alındı yazılar yazıldı. Evet, sesli kitaplar E-kitaplar çoğaldı ama temas iyidir. Belki bu sayede yeni ortak faaliyetler planlarız.

Ben ne olursa olsun fırsat olarak değerlendiriyorum. Yani ölüm ve diğer acil durumlar olmadığı sürece planlanan etkinlik cumartesi günü saat 13’te gerçekleştirilecek. Âmâsız fakatsız ve bahanesiz yürümeli işler. Ve inşallah ’da yürüyecek. Talebimiz üç gönüllü varken hazır üniversite öğrencileri’de gelmişken ders çalışma kendimizi geliştirici etkinlikler olmalıdır.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..