Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Liste

Çok yakında yazacağım dedikten sonra kalemi ya elime alamadım ya da iki satır saçmalıklar karaladım bıraktım. Galiba şimdi hazırım. Biraz utanıyordum, çoktandır böyle bir şey yapmamıştım. Galiba artık yazabilirim. O tozları üstümden atabilirim. İnandım. Kahvemi de aldım geldim sohbete.
 

 

    Bu yılın başlarından beri kendime her ay başlamadan ya da yeni ayın ilk günü güzel bir liste yapıyorum. Okuyacağım kitaplar, Zeynep ile ilgili planlarım, önemli işlerim, dini hedeflerim olmak üzere maddeliyorum. Sayı da içerikleri yazıyorum.

    Geçen ay birer haftalık iki bol yolculuklu tatil yaptık (yanlış anlaşılmasın deniz tatili değil, gezi ve memleket tatili - küçük çocukla deniz tatiline gidecek hiç gücüm yok :) ), bu yüzden tümmm düzenimiz bozuldu ki ben düzen severim. Şimdi toparlamaya çalışıyorum. Zeynep'te ne uyku ne yeme içme düzeni kalmıştı. Çok şükür toparlanıyor. Onun dışında benim tüm hedefler de şaştı tabi. Artık Ağustos'ta toparlamak nasip olur inşallah. O kadar ki bu liste bile bugünlere sarktı. Böyle listeler yapanlar vardır mutlaka, yapmayanlara tavsiye ederim. Ben kendime planlı yaşamayı sevdiğimden belki de bu listeleri severim. Belli bir süre içinde neler yapıp neler yapmadığını görmek açısından çok etkili oluyor. Zamanın nasıl hızlı geçtiğini görüp, onun kıymetini bilmek için daha fazla çalışmak gerektiğini görüyorum.

    Haydi ben daha fazla oyalanmadan listemi yapayım.Tüm bunları bir yandan Zeynep'i oyalayarak yapıyorum elbette.

 
 
Toplam blog
: 11
: 205
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

İngilizce öğretmeniyim. Sonbaharda doğmuşum, belki bu yüzdendir sonabahara olan hayranlığım. 92'n..