Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '06

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Londra'da sıcacık yaz

Londra'da sıcacık yaz
 

Biliyorum, "bu üçlü bir arada olamaz" diyorsunuz, ama bal gibi oluyormuş. Gözlerimle gördüm... Geçen hafta üç günlüğüne Londra'daydım. Bir konuşma yaptım, kitapçı dolaştım ve sokaklarda yürüdüm. Bu yaşıma kadar belki 30 kere gittiğim şehri hiç bu kadar sıcacık görmemiştim.

Meğer soğuk olan İngilizler değil de, havaymış. İnanılır gibi değil, ama bir gün tam 34 derece oldu. Herkes parklarda gömlekler, ayakkabılar, çoraplar fora. Frizbi oynayanlar, birbirlerine içi su dolu poşetler fırlatanlar, çimlerin üzerinde yürüyüş yapanlarla Londra kocaman bir tatil kasabasını andırıyordu.

Neredeyse sabaha kadar kafelerde oturup hiç tanımadığım insanlarla sohbet ettim. Elimde su şişesi bir içerek, bir kafamı ıslatarak, bütün şehri yürüyerek dolaştım. Nehirde kürek çekenleri ve yüzenleri izledim.

Londra hiç bu kadar güzel olmamıştı. Eğer bu aralarda gitmeye gönlünüz varsa,www.weather.com 'danhava durumunu kontrol edip, ikinci sıcak dalgayı yakalamanızda fayda var. Dedim ya, Londra hiç bu kadar güzel olmamıştı...

www.fatihturkmenoglu.com

 
Toplam blog
: 18
: 5166
Kayıt tarihi
: 11.05.06
 
 

Benim işim, hikayenizi anlatmak...Mesleğimi soranlara ne diyorum? Gazeteci? Muhabir? Yazar? Televi..