Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '10

 
Kategori
TV Programları
 

LOST Finaliyle Efsane Bitti, Ne Olacak Şimdi?

LOST Finaliyle Efsane Bitti, Ne Olacak Şimdi?
 

Lost finaliyle birlikte yaşadığım şokun etkisinden sıyrılmak için çabalarken bir yandan da yoksunluk sendromuna girmemek için ne yapılabilir diye düşünüyorum.

Elbette birçok alternatifim var. Ancak sadece bir seçenek ile bu boşluk dolacak gibi görünmüyor. Aksiyon, macera, gizem, romantizm barındıran ve milyonları kendine bağlayan bir efsanenin ardından alelade bir dizi ile boşluk doldurmaya çalışmak abesle iştigalden öte geçemeyecek bir debelenme olur.

Yaşanabilecek krizi önceden tam olarak öngöremesem de bir miktar önlem almıştım. Ancak Lost biterken kafamızda oluşturduğu soru işaretlerinin hiçbirini ortadan kaldırmadığı için aldığım önlemler kâfi gelmeyecek.

Lost’tan doğan boşluğu doldurabilmek gayesiyle: Okumayı sevdiğim için yaklaşık 20 tane kitap aldım. Ardından dil kursuna yazıldım. (Aslında tek faktör bu değil, zevce hazretleriyle ortak etkinlik babında alınmış bir karar). Sonra da yeni çıkan filmlerin bir çoğunu edindim ki, ara sıra izleyerek boşluk doldurayım.

Bütün bu tedbirlerle Lost’un boşluğunun hiç değilse bir miktar doldurabilmeyi ümit ettim. Bakalım ne kadar işe yaracak göreceğiz. Ancak daha şimdiden bu operasyonun çok başarılı olamayacağını söylemek müneccimlik gerektirmiyor :)

Çünkü işin içine bir de hayal kırıklığı girdi. Beklediğim gibi bir final değildi. Lost’un kalitesine yakıştıramadım. Tamam her soruya da cevap vermesinler ama kırk (40) tane de soru bırakılmaz ki :)

Bu konuyu “Lost Finalinde Cevapsız Kalan Sorular! Lost Efsanesi Hayal Kırıklığıyla Bitti!” yazımda detaylıca işlemiştim, merak eden oraya da bakabilir.

** **

Şimdi kendimce bu boşluğu doldurabilmeye aday olacak hatta aday adayı olacak etkinlikler çıkardım. Sizlerle de paylaşayım ne de ol sa akıl akılda üstündür, bakarsınız sizin de aklınıza ilginç öneriler gelir.

1- Bol bol aksiyon/macera romanı okunacak, Lost’un lezzeti hissedilene kadar ara verilmeyecek :)

2- Aksiyon/macera/polisiye/bilimkurgu/fantastik temalı filmlere ağırlık verilecek, beğenilenler iki üç defa izlenecek.

3- Sabahları erken kalkılacak, en az 45 dakika koşulacak, havuzda çimilecek olmadı duş alınacak.

4- Kahvaltı öğününe önem verilecek, proteinden zengin gıdalar alınarak beyin gelişimine katkıda bulunulacak. Zira gelişen beyin sayesinde cevapsız sorulara bir gün cevap bulabilme ihtimali olacaktır.

5- Bol bol ezber yapılacak. Şiir, öykü yahut dua olabilir. Ezberle zihin gücü arttırılacak. Alınan proteinler heybeye alınmamış olacak :)

6- Boş vakitlerde lalettayin işlerle uğraşılmayacak. Mümkün olduğu kadarıyla dolu dolu zaman geçirilecek.

7- Scrable, satranç gibi zeka oyunlarına da vakit ayrılabilir. Bu oyunlarda amaç yenmek değil iyi bir karşılaşma çıkarmak olacak.

8- Lost, Prison Break, Heroes isimlerinin geçtiği makale/dergi/köşe yazısı vb materyaller kesilerek saklanacak.

9- Lost adını taşıyan diğer film ve dizilere de göz atılacak :)

Acil eylem planım bu şekilde. Önerilere de açığım. Destek olmak isteyenlerin önerilerini seve seve dinlerim :)

Sevgi ve muhabbetle kalınız..

Murat HACIOĞLU

W E B B E N

http://divxplanet.com/dpimages/1265285485.jpg

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..