Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '07

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Lost oldunuz mu?

Lost oldunuz mu?
 

Tüm dünyayı kasıp kavuran, ardından da ülkemize gelen LOST dizisi hakkında bilgi belge ve görüşlerimi içeren bu yazıyı yazmaktaki amacım nedir?

Herşeyden önce zamanımızın tüketici yaklaşımı içinde hızsal bir eğretilik olduğu gerçeğini kim inkar edebilir ya da kim korkusuzca tüketilen anların içinde kaybolan hüzünsel travmaları hissedebilir?

Böyle günlerden bir gün hemen herkesin hakkında birşeyler söylediği ancak içeriği hakkında fazlaca bir fikri olmadığı LOST dizinin gerçekliğine DVD ortamından da olsa girmiş oldum.

İlk birkaç bölümden sonra sizi sarıveren ve merak içinde bırakan kurgunun ve zekanın içinde kayboluveriyorsunuz. 1. sezonun sonunda geceleri yatağa giderken düşünmek ve merak etmekten vazgeçtim. Zira oynanan bir oyundu. Senaryonun baştan sona bildindiği söylense de bence gelişmeler ve izleyici tepkisine göre sürekli tali yollara sapan bir saklambaç oyunuydu bu. Ama yine de sevdim. 3 sezonu da merakla izledim. Detaylar üzerinde durdum. İşte size bir detay :

" Dizinin bir bölümünde Claire hastaneye annesini ziyarete gider. Orada paspascı olan Jacktir. Arkada Hurley ve Charlei nin görüntüsüde belli belirsizdir." bu sahne aslında nasıl bir oyun içinde olduğumuzu gösteriyor. Çünkü bu detay normal hızda asla farkedilemez. Ben o sahneyi tesadüf olarak ağır çekim izledim ve bu detayı gördüm.

Şimdi sizlerden istediğim bu sahne ne anlama geliyor? Onu bana anlatmanız.
Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler...

chillon Ağustos/2007
Resim tasarım by ( art-chi off-ice/chillon)

 
Toplam blog
: 5
: 8996
Kayıt tarihi
: 31.08.07
 
 

Merhaba ben chillon. 'Gökkuşağının içindeki filler geceleri daha beyazdır' adlı teorinin sahibiyim. ..