Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
501
 

Lost’umu izledim tostumu bekliyorum

Lost’umu izledim tostumu  bekliyorum
 

Cumartesi günleri Kaan Sezyum’la birlikte Radikal alma sebebim Ayça Şenbaşkan mevzubahis etmese keza değerli blogspot komşum Bay Anselmo ve sadık yorumcuları olayı bu kadar dramatize etmeseler topa girmeye hiç mi hiç niyetim yoktu. Ama sabır sabır ya sabır Göksel’de bir yere kadar canım!

Yok işte şöyle bencilmiş de böyle kahraman sayarmış da kendini, ukalaymış dümbelekmiş falan. Ulan baktım benden gayrı herkes gıcık adama. Ben de var bi anormallik ama dur bakalım dedim ve vurdum kapıyı çıktım.

Efendim resimden de anlaşılacağı üzere dünyanın tamamını olmasa da hatırı sayılır bölümünü kasıp kavuran Lost ve dahi yalnızca tarafımdan sevildiğine inandığım “Cek" kişisidir burada mevzubahis olunan ve de olunacak. Dolayısı yazının bundan sonraki kısmını okuyup okumamakta da özgürsünüz!

Ya yalnız ölürüz ya da birlikte yaşarız

Tamam eyvallah saftiriğiz ama öyle süslü ağdalı sözlere hemen kanacak kadar da mal değilizdir birader. Lakin işte Cek’in yukarıdaki sözü bitirmiştir olayı adam lider doğmuş bi kere hem kahraman hemi de doktor. Daha ne olsun ıssız bir adada. Dördüncü sezona daha başlayamadım ama (fakirliğin gözü kör olsun bir dijim bile yok..) Bir halt yemiş vicdan azabı çekiyordu sezon üç finalinde. Ama ne yapmışsa ahali için yapmıştır ben kefilim adamıma.

Daha önce birkaç arkadaşım dillendirmişti. Sonra birkaç yerde daha okumuştum Cek’e kıl oluyordu bazı abi ve ablalar. Kabul çok dar bir çevrede gözlemlemiş olabilirim belki ama yine de Cek’i benden gayri seven bulamadım.


Bay Anselmo’da fitili ateşleyince yazasım hatta Feysbuk'da “Cek’i sevenler klab” ı kurasım geldi. Öyle ki iç sesim Cek’e sahip çıkmalısın, hepimiz Cekiz pankart ve dövizleri taşımamı enjekte ediyordu bana Ankara’ya karbonmonoksit yağarken usul usul.

Önceleri yani ilk Cek muhalifleri ortaya çıkınca “marjinal olmaya çalışanlar” diye geçirdim aklımdan. Lakin baktım marjinal kalan ben oldum anasını satiim. Hayır adam lider ruhluysa bir de doktorsa ne yapsındı yani “fırlama Sovyır”a mı teslim etseydi adayı. Zaten "Keyt"i kaptırdı. Acaba Keyt’i kaptırdı diye mi bu öfke diye düşünmeden edemiyor insan.

Valla bilmiyorum ben adamın bir kötülüğünü görmedim. Hatırlamıyorum da.
Ne bileyim adam iyi yahut iyi olmaya çalıştığı için mi bu öfke, bu gıcıklık. Ben ya çok sıradanım ya da çok safım sovyır ya da ötekiler gibim kıçı başı oynamadığı için adamı iyi zannediyorum. Ne bileyim bize iyi adamları sevin demişlerdi küçükken. Seviyoruz biz de. Suç mu Orhan Baba sen söyle?

Ha bu arada aklıma gelmişken yazayım içimde ve üstümde kalmasın. Gerçi ne derece ilintilendirilir , genelleme yapılır ama bilmiyorum işte aklıma takılıyor.
Zaman zaman daldığım blog günlüklerinde (Milliyet Blog dışındakilerde dahil) kimse yoğurdum ekşi demiyor. Herkes bi iyi, bi iyi ki görseniz. Melekler periler dolaşıyormuş sağımızda solumuzda da haberimiz yokmuş. E o zaman niye onca tartışma kavga döğüş boğaz kesme adam öldürmece, yol vermedi diye adam pataklama vesaire. Tamam eyvallah ben çok kötü biriyim. Bunu kabul hatta itiraf ediyorum. Hatta hatta benim yaşlılığım da çekilmez. Ama Cek iyidir be kuzen. Sevelim koruyalım. Sevmesek de sayalım birader.

foto : payidar.net

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Al benden de o kadar...bu adadakiler nankör olay bu yani. nasıl ki sovyır onca kişiyi öldürüp gizliden gizliye aslında iyi herifim diyosa cek de marifetli bi adam yani büyütülecek ne var.Zaten sovyır hep kızlardan kazanıyo...fiks kız prototipi olduğu için sırtı yere gelmiyo..hem kötü hem gizemli ama aslında iyi ya sözüm ona hayranlık yaratan bir tarafı var çoğunluk tarafından...şu hayatta cekten çok değil 3 tane olsa cidden dünyanın dengesi bozulurdu:) hele ki ülkemizde böyleleri prim görmediği için cekçim yine gidecek bi ada bulmak zorunda kalırdı.ha bunun adı lost olmazdı ama büyük ada, bozcaada olabilirdi hem fena mı olur çayını çorbasını içer huzurlu olurdu, keyt ona mutluluk mu getirdi söylesin biri bana hehe...bu arada cek demişken desmındcıımın da hakkını yemeyelim o da fena adam sayılmaz.... çenem düştü yine, yazınızı okuyunca losttan ziyade tost isteği oluştu içimde...:)iyi günler...

Cümlecik 
 29.03.2008 18:31
Cevap :
heh heh bozcaada iyiymiş :)  29.03.2008 20:40
 

Vallahi ben de okuduğum yazılarda bakıyorum herkes melek herkes sevgi kelebeği, başlarında nur halesi. Sahi neden herkes birbirini boğazlıyor neden birbirinin gırtlağına sarılıyor o zaman? Bu işte bir tuhaflık var. Hem de acınası bir tuhaflık. Yalandan kelimeler mi giyiyoruz yoksa içimizdeki şeytanları kelimelerin arkasına mı gizliyoruz? Of ne çok konuştum yahu. Senin yazı kadar yorum yazdım. :)) Tamam tamam bitiriyorum :)))

Fulya 
 29.03.2008 12:30
Cevap :
gayet güzel gidiyordu bence. keşke biraz daha devam etseydin. bitmeseydi hatta:)  29.03.2008 13:34
 

Ben Jack'i ilk bölümlerde "Helal olsun adam lider doğmuş. Şu soğukkanlılığa bak. Felaket durumlarında böyle bir adam mutlaka bulunmalı ortamda." diye izledim. Ama Jack de şöyle bir durum var o kadar doğru o kadar iyi ve o kadar vicdanlı ki zaman zaman gerçek bir adam olmaktan uzaklaşıyor. Ve jack doğrudan ödün vermemek adına kendini törpüleyen bir rende gibi. Lost izlerken bağırıyordum ara sıra:"Güzel kardeşim bırak kendini azıcık bu kadar kasılma. Hep mantığına değil biraz da duygu ve sezgilerine göre hareket et. Arada bir hata yap." İşte Jack bu yüzden hep kaybeden olmak zorunda. Çünkü o koca toplulukta herkes hata yapıyor insansı özellik taşıyor. Ama Jack, Lider, hatasız adam her zaman. Bu yüzden hep dışarda. Ben Jack'e gıcık olmuyorum ben onun için üzülüyorum. Bu arada ben tv izlemem ama Lost'un tüm bölümlerini izledim. İnternet sağolsun :))

Fulya 
 29.03.2008 12:26
 

Şimdi fazla temiz yüzlü biliyon mu? Serseri tipli değil. Ayrıca naapsın? Ada normal ada değil ki? İki yerli çıksın, zehirli yılanlar ısırsın, efenime söyliiim tarantulalarla muhatap olsun! Yok böyle şeyler. Daha metafizik ve kuantum fiziği sorunsalları var adamın. Tıp okumuş, cerrah olmuş. Ne bilsin adam Others, mothers? Yok yok ben de seviyorum Cek'i! Ama hakkaten keşke Keyt'i alan üsküdarı geçmeseydi. Hoş Keyti alan heryeri geçsin, geçsin de yolu buralara da düşsün o ayrı ama, yine de gaptırmamalıydı. 4. Sezon bölümlerini hemen sana takdim edebilirim. Hoş bu cey cey abrahams abi yine sapıttı. Yeni bölümü 24 nisanda verecekler. İyice şımardı bunlar.

Hadi Zeynep! 
 29.03.2008 11:31
Cevap :
oh bea nihayet ceki seven bi insan evladı çıktı hemi de hanım kişi. üç kişi daha çıksın klabı kuruyorum arkadaş.  29.03.2008 11:59
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 39
Toplam yorum
: 79
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 751
Kayıt tarihi
: 21.10.06
 
 

Özel biri değilim. Sıradan bir yaşam süren sıradan bir adamım. Çok geçmeden adım unutulur. Tuzluk...

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster