Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '07

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Lottodan milyon dolar kazandım!!!

Lottodan milyon dolar kazandım!!!
 

Lottadan 1, 000, 000, Dolar kazandım. Üstelik bu ikinci, 3 gün önce de kardeşimin kocası da bu miktarlarda ikramiye kazandı. Durun anlatayım da aklınız şaşsın.

Hafta sonu, kızımın telefonu çaldıı. Annem. nasıl heyecanlı hepininizin telefonları kapalı, evden de ulaşamıyorum,

-Ne oldu kötü bişey mi var?

-Sezin ın kocası (damat ) 230, 000 lila kazanmış.

-Ciddii misin ay nasıl sevindim. dur beni seni evden ararım dedim kapattım cebi.

-Evdekiler bana bakıyor. Söyleyince pek sevindiler.

Kızımın tepkisi hepimizi şaşırttı, '' Niye sanki bize böyle şeyler çıkmaz.''

Hemen, cep telefonlarını açtık. Evin telsiz telefonlarının fişlerini taktık. (Hersabah aynı şeyler.

Neden mi , elektrik ve manyetik alana maruz kalmayacağız diye. Gece bizi arayan, kesinlikle ulaşamaz .)

Mail adreslerine gelen maillerini okuduğumuzda hem sevindirik olduk, hem de.... Olay doğru, sadece bir problem var. Adamlar parayı göndermek için, banka hesap numarası ve kredi kartı numarası istiyorlar. Tabi ki umutlar söndü. Mesele anlaşıldı. Ama, ya gerçekse fikri, yaş ortalaması küçük olandan büyük olana doğru, azalarak evdekileri kemirmeye başladı. Evin küçük cadısı kızım, kuzenim, oğlum , kardeşim.vs.vs.

Kızım, ağbisini ikna ediyor ve siteye onlar da giriyor. Bilgileri dolduruyorlar. Ama bir yem gerekli, baba tepkisi belli olmaz. Anne adına oynanıyor. (bendeniz adına yani). Aslında oynanan bişey de yok. düşünüp falan kafa yormuyorsunuz. Ertesi gün, adresime mailler gelmeye başladı. Olaydan haberim yok. ilk başta anlayamadım... Onlarca mail gelmiş. Hala da gelmeye devam ediyor. Anlıyağınız , bizim ufaklıklar sayesinde ben ve damadımız , milyon dolarların sahibiyiz. Biraz araştırma yaptım, bunlara inanıp o kadar çok insan mağdur olmuş ki.

Free lotto isterseniz girin, oynayın ve görün. Aman ha, Evde küçük haylazlarınız varsa, Kredi kartlarınızı saklayın. Ne olur ne olmaz.

Bu arada , bizim evde, bu konuyla ilgili seminerler başladı. Kızım, oğlum ve kuzenim, bir daha ikramiye lafını duymak bile istemiyorlar.

resim: n.webring.com sevgilerimle Ayse.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..