Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '17

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Louis Braille’nin hayatını

Louis Braille’nin hayatını
 

Salih Arıkan Bayrakla sokaklarda


Bu gün Louis Braille’nin hayatını okudum çok hoşuma gitti. Mücadelesi görmeyenlerin kitap okuması ve kabartma yazı olarak bildiğimiz alfabeyi bulması. Bu yazıyı korumak görevimiz sesli ve E-taplar çıksa’da kabartma yazımız ayrı bir güzel dokunarak keşfederek okumakta ayrı bir güzel. Şimdilerde sesli ve kitaplar çoğunlukta olsa da ben seminerlerimde kabartma yazıyı tanıtıyorum.

KAYNAK

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr/2017/03/louis-braillenin-hayatn.html

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..