Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

LÜTFEN BENİ BİR DİNLER Mİ...

LÜTFEN BENİ DİNLER MİSİNİZ DEVLETİM

Lütfen

Sevgili devletimiz

Lütfen

 

Beni dinleyiniz

Bir kez olsun

Ne olur

Lütfen

Lütfen Devletimiz

Beni bir dinleyiniz

 

Ben

Şunu söylüyorum

Devlet olmak Devletim

Her şeyden önce

Halk için

Halkla birlikte olup

Halkı mutluluğa taşımaktır

Yavuz Sultan Selim Hakanımız

“Devlet hadimi millettir” der

 

Halk

Devleti halkı severse

Halk için

Temel gereksinimlerin hepsini

Halka sunarsa

Yani

Halk

Yaşamı güzelce yaşarsa

Sevgiyi duyumsarsa

Güvenlik garantisini görürse

Bir statüye sahipliği elde ederse

Ve

Kendini özgürce ifade edebilirse

Bu halk

Çok mutlu olur

Çevresine mutluluk saçar

Devletin adı geçince de

“Devlet Sorumlulardan

Allah binlerce kez razı olsun” der

 

Bu ifade

Devlet Sorumlularını

Adları silinmeyecek şekilde

Tarihe yazar

Bunların

Yedi göbek nesilleri de bundan pay alır

 

Ben şunu

Çok önemli buluyorum Devletim

Halkını seven Devlet

Halkı yatırıma çağıracak

Kendisiyle

Ortak yatırımlara girişmesini

Sağlayacak

 

Bu yaklaşım

Ülkeyi ekonomik özgürlüğe taşır

Dış borç

Dış alım

Silinir gider

Dış satım sevinç yaratır

 

Devlet Halkın ortak yatırımları

Ülkenin her ihtiyacının

Ülke içinde yapılmasını sağlar

Bu da

İthalatı yok eder

İhracatı var eder

 

Bugünlerde

Halkımıza bakıyorum

Özellikle cebi para görenleri tabii

Durmadan

Dövizle uğraşıyorlar

Dolar çıkıyor alayım

Dolar düşüyor

Acaba bekleyeyim mi

Yoksa satayım mı

Yeniden çıkar mı ki

Bekleyeyim mi acaba

Karmaşası içindeler

 

Bu yaklaşımlar Devletimiz

Halkı müthiş şekilde strese soktu

Halk

Kendini kaybetti kaybedecek halde

Ben bunu çok zararlı buluyorum

Halk

İşini gücünü düşünemez hale geldi

Bunun sonu kötü

Hem de çok kötü Devletimiz

 

Ben

Sevgili Devletim

Senin

Ne yapıp yapıp

Halkı

Yatırımlara yöneltmenizi

Ve

Bu konuda

Halkla direkt ilişkili olup

Onların beyinlerine

Bu konuyu

Yerleştirmenizi istiyorum

 

İşte bu gerçekleşirse devletim

Hem halk

Hem siz

Rahat ve huzur yüzü göreceksiniz

Türk Yurdu

Ebedi bahtiyarlık yurdu olacaktır

 

Ne olur

Devletim be

Ne olur

Şu

Halkçı karma Ekonomiye el atınız

Halkla beraber gerçekleştiriniz

Ülkemizi ve halkımızı rahatlatınız

 

Saygı ve sevgiler

Devletimiz ve Halkımız

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..