Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Lütfen Beni de aranıza alın

Lütfen Beni de aranıza alın
 

Keşke ben de insan olsaydım. Bildiğiniz dünya insanlarından bahsediyorum. Hani elinde gazozu, saatlerce kışın can yakıcı soğuğunda taraftarı olduğu takımın biletini alabilmek için sabırla bekleyen Türk insanı olmak da yeterli gelir bana. Cebinde kalan son parayı nasıl oluyor da vatandaşım bilet için harcıyorsa ben de aynısını yapmak istiyorum. Hiç düşünmeden, sorgulamadan, sadece istediğim için yapmak istiyorum. Bu arada maça giderken avuçlar dolusu paralar harcayarak bayraklar, takım aksesuarları vb. almak istiyorum. Ne için aldğımı bilmeden, sırf millet aldığı için almak, onlar nasıl hissediyorsa ben de öyle hissetmek istiyorum.

Maç bitiminde kafamda oluşacak sorulara meydan vermeden, toplum istediği için hayatıma kattığım kız arkadaşımı aramak istiyorum. Onunla geçirdiğim zamanın boşa gittiğini düşünmeden, saatlerce mutlu aşk portreleri çizmek istiyorum.

Sabah olduğunda dizilerde erkekler nasıl aşklarını arkadaşlarına anlatıyorsa, ben de bütün arkadaşlarıma kız arkadaşımla geçirdiğim mutluluğu paylaşmak istiyorum. Ne için yaptığımı düşünmeden sadece yapıyorum.

Konu siyasete dayandığında çoğunluk kimi severese onu sevmek, kimsen nefret ederse ondan nefret etmek istiyorum. İnsanlar oylarını para karşılığı satıyorsa, itiraz etmeden hemen aynısını yapmak istiyorum. Toplumlar güçlüye yalakalık yaparken ben kesinlikle Don Kişot olup onlarla mücadele etmek istemiyorum. Bilakis insanlar kime yalakalık yaparsa onlarla beraber koşturmak, kimden nefret ederse onlarla beraber nefret etmek istiyorum.

Kitap okumak istemiyorum. Bilgi sahibi olmak istemiyorum. Doğruyu bulmak istemiyorum. İnsanların doğrularını doğru yanlışlarını yanlış kabul etmek istiyorum. Fakültede binlerce insan susarken ben "Ne için öğretim görevlileri için bölümlerde çay ocağı tarzı yerler açılıyor da öğrenciler için açılmıyor. Aslında öğrencilerin bu tarz ücretsiz yerlere ihtiyacı var" demek istemiyorum. İnsanlar sürü halinde statlara akın ederken ben ters istikamette yürümek istemiyorum. Akranlarım iki milyar maaşa ağızlarını bantlarken ben bir buçuk milyara razı olmak istiyorum. Vallahi de billahi de koyun olmak istiyorum. Doğduğundan itibaren bir yerlerde birşeylerin eksik olduğunu hissederek yaşayan bir insan olmak yerine, aslında hiç uzuvu olmayan fakat varmış gibi davranan toplum koyunlarından sadece birisi olmak istiyorum. İnsanlar mor inek olmak ister ya bana beyaz koyunluk yeter, böylece toplumla çatışmam, onların arasında kaybolurum. Yapmacık mutluluklar, büyük başlara hizmetkarlar, savaşlarda piyonlar, düşünce açısından hep maşa olarak kullanılanlar, mayınlı araziye en önden sürülüp mayını temizleyenlerden de olacağımı bilsem beyaz koyun olmak istiyorum

 
Toplam blog
: 28
: 399
Kayıt tarihi
: 10.07.11
 
 

Uzmanlık alanım yazmak ..