Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '08

 
Kategori
Siyaset
 

Lütfen beni okumayın artık; ben yanılmışım...

Lütfen beni okumayın artık; ben yanılmışım...
 

Özür diliyorum hepinizden

Çok değilse bile ortalama bir reytingim vardı. Okuyordunuz beni...

Okumayın artık... Ben yanılmışım...

Düşüncelerimde yanıldıysam yazılarımda da yanılmışımdır...

Az olsaydı olabilir, insanlık hali der ve geçerdim. Ama ben çok yanılmışım çok.

Ben önce Kültür Bakanı'nı suçladım kafamda, sonra da Başbakanı

Partileri hakkında kapatma davası açılmasını Ergenekon Soruşturmasına bağladılar diye

Hani eski politikacılarımız Şark kurnazlığı yaparlardı ya; Bir açıkları ortaya çıkanca hemen hedef şaşırtırlardı ve "Camabaza bak cambaza derlerdi..."

"Biz siyasette yeni sayfa açtık" diyorlardı. "Bunlarda aynıymış demek" diyordum kafamdan...

Kültür Bakanı'ndan da Başbakan'dan da özür diliyorum...

Yanılmışım...

Meğer kapatma davasının fikri yönetmenliğini İlhan Selçuk, delillerin toplanmasını Doğu Perinçek, ilgili kişilerle bağlantıları da Kemal Alemderoğlu yapmış!

Yine ben sanıyordum ki; kapatma davası, türban yasağının kaldırılması için Anayasa değişikliğinin yapılması nedeniyle açılmıştı.

Meğer karar çok önceden alınmış...

Vural Savaş boşuna demiyormuş "kapatma davası geç kaldı diye!"

Yanılmışım...

Ve yine diyordum ki; iddianamede çok öz Türkçe veya uydurma kelimelerin olması nedeniyle iddianamenin başkalarınca hazırlandığıni iddia etmek yanlıştır. Belden aşağı vurmak ve çamur atmaktır.

Meğer iddianamenin sayfaları ta Perinçek'in ofisine kadar uzanıyormuş!

Yanılmışım...

Ve yine ben sanıyordum ve diyordum ki; her şeye rağmen yürüyen bir hukuk sistemimiz vardır. Savcının iddianamesinin siyasi olduğu yolunda kanaatım olsa da nihai aşamada Anayasa Mahkemesi adalet ve nisfetle karar verecektir.

Bu nedenle dava süreci başladıktan sonra parti kapatma ile ilgili mevzuatımızda değişikliklerin yapılmasına şiddetle karşı çıkıyordum. İktidarın bu yöndeki çalışmalarını kınıyordum. Türk adaletine ilk önce kendilerinin güvenmeleri gerekir diyordum.

Haklıyken haksız duruma düşeceklerini ve daha da önemlisi sistemin temellerine zarar vereceklerini düşünüyordum.

Yanılmışım...

Meğer dava açılmış, karar verilmiş ve ondan sonrası tartışılmaya başlamış bile. Kansız olmazmış! Darbe gerekirmiş!

Kapatma davasından sonra bu defa mutlaka kriz çıkarmış! Türkiye'yi karıştıracak olaylar yapmak gerekirmiş!
(Demek ki Ulusalcılık bu demekmiş !)

Tekrar özür dilerim hepinizden

Ben her konuda çok yanılmışım, yanılmışım, yanılmışım...

Hem de çok yanılmışım...

Lütfen beni okumayın artık...


Kaynak: Star İnternet gazetesi

 
Toplam blog
: 337
: 4184
Kayıt tarihi
: 03.08.07
 
 

Hukukçuyum... Hukukun üstünlüğünün ve hukukçunun saygınlığının ülkemde gelişmesini ve kalıcı olma..