Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mehmet Zafer Erzurum

http://blog.milliyet.com.tr/mze

10 Şubat '10

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Lütfen bir düşünün

    Lütfen bir düşünün
     

    Hepimiz GÜLmeliyiz çünkü ağlamak için uzun bir zamanımız yok


    Yanlış yapıyoruz biz büyükler yanlış yetiştiriyoruz çoçuklarımızı. Nolacak canım çoçuk diyoruz ve bize yapıyorlarsa bizde yaparız diyoruz öyle devam edip gidiyor. Çok basit gibi geliyor ama ben düşünüyorum da bu kadar az fedekarlık isteyen şey yapılmıyorsa birbirimize olan sevgi saygıyı bu kadar kaybettiysek toplum olarak ayakta durmayı bırak insan olarak bir arada yaşamayı nasıl becereceğiz. Basit gibi gelebilir ama ben çok büyütüyorum çok önemsiyorum ve su dalgası gibi gittikçe büyütüyorum o olursa buda olur bu olursa şuda olur diye genişletiyorum ve bir türlü kabüllenemiyorum trende, otobüste, yaşlılara, kadınlarara, hamilelere ihtiyacı olanlara yer vermemeyi

    İyide sen yapıyorsan yarın seni örnek alanlar sana yapacaklar yer vermenin dışında kalp krizi geçirsen sırtını dönüp gidecekler öyle yayılacak öyle bencilleşecekler öyle kopacak insanlar birbirlerinden

    Anneler babalar asıl suç sizde nolcak canım çoçuk diyorsunuz ama sevgisizliği merhametsizliği öğretiyorsunuz. Siz yapıyorsanız size yapılmasıda normal değil mi? Korkarım şu haberin gerçekleşmesi fazla uzun sürmeyecek 'İçinde kırk kişi olan bir otobüste bayanın kolundan bilezikleri alındı direndiği için önce dövüldü sonra tecavüze uğradı, diğer yolcuları hepsi sonraki ilk durakta otobüsten indiler' Bu madurun kim olacacağını bilebilir misiniz?

     
    Toplam blog
    : 1
    : 306
    Kayıt tarihi
    : 26.12.09
     
     

    179 boyunda normal yapıdayim Sadelikten hoşlanırım insan olarak geldiysek insan olarak yaşamamız ger..