Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Lütfen saatinize bakın..

Lütfen saatinize bakın..
 

sozcu.com.tr


Heyy.. Baylar, bayanlar.. Saatiniz yanlış
Ben söylüyorum size: Saatiniz yanlış
Yanlış yere kuruluyorsunuz
Tam ağacın dibine
Üstüne üstlük, bir de şarkı tutturmuşsunuz
Oysa sizin gideceğiniz yer yer değil
Bana bakın, dinleyin, çıkın dağın başına
Bağırın.. Hey saatiniz yanlış…
Siz sanıyor musunuz ki, bütün saatler kurgulu
Ve düzenli çalışıyor..Yanlış ..
Bir şeyler aksıyor bu düzende,
Bazıları bazılarını çiğniyor,
Bazıları bazılarına diş biliyor,
Bazıları düz yolda geri vites yürüyor
Bazıları Allahın adını ağzına almazken
Bazıları … İşte ben söylemeyeyim sen söyle
Saati geri; ileri alamıyor; almasını da bilmiyor
Yürüyoruz ama duruyor gibiyiz
Gülüyoruz ama ağlar gibiyiz
Heyy… Bir yanlışlık var bu işin ucunda
Heyy… Bu saatler yanlış…
Birileri bizi kandırıyor
Saatleri hep geri aldırıyor…
Bu ne kadar böyle devam eder
Mavi kuş gelip , haber edene kadar
Daha çok işimiz var
Daha çok işimiz var.
Saatler hep böyle geri adım
Hep birlikte , hep birlikte
Nereye kadar?
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..