Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Lütfen yayına almayın :)

Lütfen yayına almayın :)
 

Evet,

Artık burada yazdığım kişisel mesajlarda bu notu ekliyorum. Bana gelen mesajları da okuyor,cevaplıyor ama yayına almıyorum. Blog sayfasının özeli olarak düşünüyorum artık kişisel mesajlarımı.

İnsanlar zamanla gelişiyor, bilmediklerini öğreniyor, bulundukları ortamda zaman içerisinde olgunlaşıyor. Başlarda düşünemediklerini yine zaman içerisinde düşünmeye başlıyor, bazı kararlar alma ihtiyacını duyuyor.

Blog üyeliğimin ilk günlerinden beri burada gördüğüm her bölüm başlığını umuma açık zannederdim. Ne yazılırsa yazılsın sayfada yayınlamak gerek diye düşünürdüm. Pek fazla herkesle herşeyini paylaşan biri de değilim üstelik. Ayrıca pc konusunda da iflah olmaz bir ''sarışın'' ım. Ne cevaplamayı ne de silmeyi bilirdim. Tam bir cahiliyye dönemimdi yani. Değerli bir dostumun buradaki mesajlarını ''özel'' olarak kabul edip yayınlamadığını öğrenmem benim de konuya bakışımı değiştirdi. Sadece yazılarından tanıdığım dostlarımıza gizli saklı ya da mahrem bir şey yazmam veya dünyanın kaç bucak olduğunu göstermeye kalkışmam tabii ki söz konusu değil. Ama yazdığım ya da bana gelen bir kaç satırı ben de ''özel'' olarak görmeye başladım artık. Bu sebeple mesaj yollama inceliğini gösteren dostlarımızın nazik mesajlarını gönül sayfamda saklayarak sildim sayfamdan. Yolladığım bütün mesajlarımda da artık o minik not olacak haliyle.

İşte böyle :)


 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..