Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '10

 
Kategori
Eğitim
 

LYS Sonuçları

LYS Sonuçları
 


ÖSS sınavının adı değiştirildi, Lisans Yerleştirme Sınavı oldu...

Bu yılda özel dershaneler kasalarını doldurdu. 2010-2011 öğretim yılında daha çok dolduracaklar. Sistem değiştikçe, özel dersahane sayısı, şubeleri çoğalmakta, okullarda yeterli eğitim alınmayınca, adres Özel eğitim kurumları oluyor. Parası olan çocuğunu bu kurumlara yollayabiliyor, ya parası olmayan ana, baba ne yapsın…

Evladı sınavlara giren ve heyacanla sonuçları bekleyen velilerden biriside benim. Sonuçların ilan edilmesiyle adayların tercih işlemleri başlayacak…

Eşit Ağırlık: Hukuk Fakültesi, İşletme, İktisat, Maliye, Kamu Yönetimi, Uluslararası İlişkiler bölümleri bulunur.

Sözel: Tarih, Türk Dili ve Edebiyatı, İletişim Fakültesi ve Güzel Sanatlar Fakültesi bölümleri vardır.

Sayısal: Eczacılık, Diş Hekimliği, Biyoloji, Felsefe, Fizik, Bilgisayar, Elektrik-elektronik, Endüstri, İnşaat, Kimya, Makine Mühendisliklerinin, Mimarlık bölümü mevcuttur.

Ayrıca Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakülesi, Mesleki Eğitim Fakültesi, Teknik Eğitim Fakültesi ve son olarak Ticaret ve Turizm Eğitim fakülteleri gibi çeşitli Eğitim fakülteleri vardır.

Bölüm tercihinde en önemli etken SİZSİNİZ sevgili arkadaşlar...

Öğrencinin yatkın olduğu konular, ilgi alanları, ne olmak istediğiyle ilgili hedefi belirleyici olmalıdır. Gireceğiniz fakülte veya bölüme karar vermeden önce, mutlaka araştırma yapmalısınız, rehberlik hocalarından yardım isteyiniz…

İyi veya kötü diye bir bölüm kesinlikle yoktur…

Doğru tercih edilmiş bir bölüm, sizi hayatınız boyunca başarılı kılmaya yeterli olacaktır…

Adaylar sonuçları 15 Temmuz 2010 Perşembe günü saat 10:30'dan itibaren;

http://lys.osym.gov.tr ve http://lys2010.osym.gov.tr internet adreslerinden öğrenebileceklerdir

Tercihler 26.Temmuz.2010 - 06.Ağustos.2010 tarihleri arasında yapılacak.

Başarılar, herşey gönlünüzce olsun sevgili arkadaşlar...

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..