Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '11

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

M. Kemal Yılmaz ve H. Hasan Yılmaz

M. Kemal Yılmaz ve H. Hasan Yılmaz
 

Mustafa Kemal Yılmaz


Dün, değerli ağabeyimiz CHP Aydın eski milletvekillerinden, özde ve sözde Atatürkçü, Ulusalcı M. Kemal Yılmaz'ı telefonla aradım.

Kendisi hasta yatağında üretmeye, yazmaya devam ediyordu..

90 yaşını deviren koca çınar, Dünya'da ve ülkemizde yaşananlardan büyük kaygı duyuyordu..

Dün, kendisi ile telefonda konuşurken oğlu H.Hasan Yılmaz'ın Hüriyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanlığı görevini yürüttüğünü belirtti..

Yanılmıyorsam Hasan Yılmaz ile ya Aydın'da veya Ankara'da yıllar öncesinde karşılaşmıştık.

Hayal meyal anımsıyorum.

Ben onu UNİLEVER Genel Müdürü olarak biliyordum.

Kuşkusuz çok mutlu oldum..

Mutluluğumun nedenleri ise;

1) Hürriyet ve Milliyet gazeteleri 50 yıldan bu yana evimize girer..

Burhan Felek, İsmail Cem vd. yazılarının tiryakisiydim.Değerli dost Yılmaz Özdil'in bazı yazıları (kendisinden izin almıştım) Mücadele'de de yayınlanıyor..

2) M. Kemal Yılmaz ağabeyimin oğlu basın sektöründeydi ve Aydın'lı idi.

Aydın'a geldiği takdirde kendisini ağırlamak, uzun süre uzak kaldığı Aydın'ı Aydın'ın ve basının sorunlarını anlatmak görevimizdir..

Kur'an'da yüce Allah buyuruyor ki;

"..Uzun ömür verdiklerimizde ibret vardır!"

Kuşkusuz bu yüce sözün anlamı çok büyüktür.

Kişi vardır, ilerlemiş yaşına rağmen şeytan ile işbirliği içinde kötülükler düşünür öyle yaşar.

Kişi vardır, M. Kemal Yılmaz ağabeyimiz gibi onurlu, dürüst yaşamını iyilikler, güzellikler üzerine sürdürür... Kitaplar , yazılar yazar..Yazarlara, şairlere, basın mensuplarına yardımcı olur..

Yanlış yolda olanları uyarır..

Ne mutlu O'na !..

M. Kemal Yılmaz milletvekili olduğu yıllarda Aydın'ın tüm köylerine, köylülerine ulaşırdı.

Nasıl mı ?

Gidemediği köylere, köylülere kendi el yazısı ile mektuplar yazar, onları arar sorardı..

Günümüzde şimdi böyle kaç milletvekili var?

Çünkü o aynı zamanda gerçekten HALKÇI'ydı.

M.Kemal Yılmaz'ı ve H. Hasan Yılmaz'ı içtenlikle kutluyor, sağlık, mutluluk,başarılar diliyorum.

------------------------------

NOT: Yeni Vali'miz Sayın Kerem Al ile; TGF Onur Kurulu, AGC Onursal Başkanı ve DM Başkanı, Mücadele Gazetesi sahibi olarak "HOŞGELDİNİZ " ziyaretinde bulunmak için Özel Kalem'inden randevu talebinde bulundum.

Henüz bir yanıt alamadım.

Tahminim odur ki; ziyaretçi akını devam ediyor.. Sağlık olsun.

www.mucadele.com.tr

 
Toplam blog
: 17
: 391
Kayıt tarihi
: 14.09.11
 
 

Mustafa Çezik, 21 Şubat 1947'de Aydın’a bağlı Köşk İlçesi'nde doğdu. 18 yaşında Aydın'da Müca..