Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

M. Talip Girgin'in yazdığı blog üzerine cevap hakkımı kullanıyorum.

M. Talip Girgin'in yazdığı blog üzerine cevap hakkımı kullanıyorum.
 

Merhaba Sevgili Milliyet Blog Arkadaşlarım.

Birkaç gün önce yazmış olduğum Kadınlar günü ile ilgili bloğumu yazmıştım.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=166973

M.Talip Girgin Arkadaşımız orada yazmış olduğum fikirlerimin aksine ters düşen fikirlerini beyan eden bir blog yazarak adeta beni yeren yere vurmuş.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=167007

Günler sonra bundan benim haberim oldu. Demek ki gözden kaçırmışsım. Geç bile olsa bir blog yazarak cevap hakkımı kullanmak istiyorum.

Sevgili arkadaşlar. Burası 5.000 kişiye ulaşmakta olan bir toplumuz. Daha bir başka değişiklikle 5.000 ayrı fikre sahip olan bir topluluktan bahsediyorum. Bir blog yazıyorsunuz bir bakmışsınız sizin aynı fikirde olmayan tam zıt fikirde bir blog yazılmış. Elbette yazılabilir. Ben bundan alınmıyorum ve yazılması gerekiyor diye düşünüyorum.

Sevgili Arkadaşlar!

Burası öyle bir platform ki yukarıda değindiğim rakam kadar değişik düşünceye sahip insanların var olduğunu düşünmeyiz. Vah sen nasıl benim gibi düşünmezsin, sen nasıl benim gibi görmezsin diye de polemiğe girer tartışmayı sürdürsek çok kırıcı olabilirizde. Arkadaşlar tartışalım ama kırıcı olmayalım. Bana öyle geliyor ki bizler biraz kırıcı olabiliyoruz.

Nasıl ki bir futbol karşılaşmayı izlemek için tribünleri doldururuz ama tribünler de oturan her kişi aynı maçı izlemesine karşılık değişik açılardan izlediği için değişik şekillerde maçı yorumlayabilir. Örneğin sahada bulunan sarı-lacivertli takım oturduğumuz tribünde sağımızda ise karşı tarafta oturan kişi için solunda kalır.

Benim de o yazmış olduğum blogta Türk toplumunun genelini anlattım. Bu benim izlemlerim sonucunda Türk erkeğini anlatmaktadır. Burada biz erkekler derken çoğul olarak Türkiye’nin doğusundan tutunda batsına kadar, kuzeyinden güneyine kadar her kesimden geçen yıllarda izlediğim kadın programları dâhil erkeklerimizin kadınlarımıza olan davranışlarını izah etmeye çalıştım. Şunu da ifade edeyim ki bakalım ben bu davranışları tasvip ediyor muyum? Kendisi bu soruyu bana sordu mu?

Fikirlerimize uyan uymayan herkese sevgi ve saygılarımla.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..