Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '07

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
712
 

M.Blog'daki okur ve yazar hanımların önemi

M.Blog'daki okur ve yazar hanımların önemi
 

Hanımların dilinden anlamak lazım. "Hayır dersem belki demek, belki dersem evet anla" tekerlemesi eski bir şarkının sözleri de olsa, anlayana çok şey ifade eder!

Kulak verin beyler! Tecrübe konuşuyor burada!

Tamam. Onlar “yeryüzü tanrıçalarıdır”, itirazımız yok! Ağızları iyi laf yapar. Sadece ağızları mı? Beden dillerini de konuştururlar. Özellikle de kaşlarına dikkat etmek lazım.

O kaşlar var ya o kaşlar… Hele bir kalkmaya görsün… Neler anlatırlar neler. Anlayana tabii!

“Şşşşşt! Şimdi olmaz” diyorsa bir kadın… Aptal âşıklar gibi küsmeyin hemen. Onlar, “Şşşşt, burada olmaz “ da derler. Verilmek istenen ince mesajı algılamak gerekir.

Size söylüyorum beyler… Anladınız değil mi?

* * *

Akıllı kadınlar asla “Ben güzelim” demez… “Benimki de pek kıskanç ayol” derler. Hemcinsleri yemez bu çok bilinen numarayı ama biz zekâ küpü erkekler hemen balıklama atlarız bu yeme. “Biz” derken kendimi işin içine katmıyorum tabii. Ne de olsa bende tecrübe var.

“Benimki de pek kıskanç birader” diye hayıflanan hemcinslerimin suratına her zaman acıyarak bakmışımdır ve “Ah benim salak oğlum” demişimdir. Kadın kadını kıskanır; çantasını, fistanını, saçını, endamını, kahkahasını kıskanır ama asla erkeği kıskanmaz.

Bakın şimdi… İki sene süren ilişki kopma noktasına gelmiş. Ayrılık kaçınılmaz. Mualla sağ kaşını kaldırarak öldürücü darbeyi vuruyor:

“Ben sana zaten hiç ümit vermemiştim Şakir”…

Şakir’in hemen alt dudağı düşüyor tabii. “Yahu bu hatun iki senedir bana ne veriyordu?” diye arpacı kumrusu gibi düşünüyor.

Bilmiyor ki bu manalı sözü her kadın hayatında bir kez olsun söylemek ister…

Ah bu erkekler ah! Anlamıyorlar işte.

***

Dedik ya, hanımların ağzı iyi laf yapar diye. Erkekler hem tatlı tatlı kaşırlar, hem de “ Napçez len biz bu göbekle” diye hayıflanırlar ama hanımlar öyle mi ya? “Beni beğenen beğenmiş ayol” diyerek ne kısırlarından vazgeçerler ne de makarnalarından. “Yemekte salça, kadında kalça” söylemleri hemen devreye sokulur. Balıketi dendi mi 60 kilodan başlar, 120 kiloya kadar gider. Sonuçta hamsi de balıktır torik de! Zeki kadınlar bunun bilincindedir. Laf aramızda erkekler de çok severler balığı.

***

Gelelim sadede… Niye bu kadar övdük yeryüzü tanrıçalarını? Size soruyorum beyler, niye bu kadar övdük? Bizim de bir bildiğimiz var tabii. Geçen gün “raporlarıma” bir göz atayım dedim. İstatistikler yalan söylemez. Bu satırların fakir yazarını yüzde yetmiş beş (75) oranında hanımlar okuyor(Nedendir bilmem). Gelen yorumların ise yüzde sekseni(80) yeryüzü tanrıçalarına ait!

Elinizi vicdanınıza koyun da söyleyin şimdi. Ben hanımları övmeyeyim de ne yapayım? “Tıktık” oranları düştü… Yorumlar ateş pahası… Önümüz kış! Ne kömür aldık ne odun. Aç kalacak halimiz yok ya.

Uzun lafın kısası: Bir kadın dünyaya bedeldir!

Hanımlara hediye şarkı (içimden geldi):

Hayal deryasına ben bazı bazı

Dalmasam bir türlü, dalsam bir türlü

Derdime aşina olan bu sazı

Çalmasam bir türlü, çalsam bir türlü. Selahattin Pınar.

Burak Durukan bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Tıktık..:))

Profilsiz 
 09.08.2011 0:55
 

yanlış yapmışsın abi. zaten kadınlar tarafından okunuyormussun. artık seçim politikalarını erkeklere karşı cevireceksinki daha çok tık tık alasın.hadi sevgiyle kal

Faik A 
 22.11.2007 17:05
 

Dikkat ederseniz birazcık diyorum... Daha biraz yol kat etmeniz gerekiyor gibime geldi..Şaka bir yana... Yakın bir aile dostuma okudum yazınızı. Bakalım birde o yorum yapsın erkek gözüyle dedim. Kahkahayla güldü..Nasılda güzel anltamış lütfen Zeynep yaz Ümit beye bundan sonra blogunun sıkı takipçisi olacağım dedi. Elçiye zeval yok. Gerçekten şaşkın durumdayım.. Bayanları iyi tanıdığınızı güzel anlatmışsınız da.. Överkende birazcık abanın altından sopa göstermişsiniz gibi geldi bana. Yoksa yanılıyormuyum. Dikkat edin? kadınlar sağ gösterip sol vururlar. Pek ipleri ile kuyuya inilmez..Tabiki bugüzel atasözü ben bilmem - beyim bilir diyenler için pek geçerli olmuyor... Sevgi ve saygılarımla..

Zeynep Gülay 
 07.11.2007 14:07
Cevap :
Bakmayın siz bana Zeynep hanım, severim ben hanımları. Severim ama biraz da takılmadan duramam işte. Teşekkürler. Selamlar, saygılar:))  11.11.2007 0:49
 

Uzunca bir süre kadın okurlar ile erkekler başbaşa gitti. Hatta kadınlar fazlacaydı. "Ee Türkiye'de kadın okur fazla olduğu içindir" dedim. Ama son zamanlarda erkekler kadınları solladı. Hatta açık ara fark atmaya başladı. Galiba herkesin okuyucu kitlesi karşı cinsten oluyor ;)))

Nazan Adıgüzel Köseoğlu 
 04.11.2007 14:30
Cevap :
E tabii bunda galerilerimizin de bir etkisi oluyor değil mi:)) Yoksa olmuyor mu? Konuyu bir çok arkadaşla görüştüm. Çoğunun okuru karşı cinsten ama sayfalarında resim olmayan arkadaşların okur oranları dengeli. Onlar da bana değil yazıma gelsin okur, diyorlar. Laf aramızda ben pek şikayetçi değilim. Sanırım siz de değilsiniz:)) Selamlar, sevgiler. Not: Pazartesi ilginç bir yazı vereceğim yayına, kaçırmayın:))  04.11.2007 15:04
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 312
Toplam yorum
: 4634
Toplam mesaj
: 24
Ort. okunma sayısı
: 1614
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster